اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 14 اسفند 1392 / کد مطلب: 8211 / نظرات: 0

محسنی ثانی:


استاندار جدید شناخت خوبی نسبت به مسائل استان دارد


استاندار جدید  شناخت خوبی نسبت به مسائل استان دارد سبزوارپیام-عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت:استاندار جدید خراسان رضوی با توجه به سوابق مدیریتی که در این استان دارد ، از شناخت و اشرافیت خوبی نسبت به مسائل این منطقه برخوردار است.
به گزارش سبزوارپیام ، محمدرضا محسنی ثانی در گفت و گو با ایرنا افزود:این ویژگی برای مقامی که قرار است نماینده عالی دولت در یک استان باشد، بسیار مهم و ضروری است.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی بیان کرد:رشیدیان از نظر مدیریتی و تعاملاتی که دارد فردی مستقل می باشد و به جناح خاصی وابسته نیست و همسو با دولت دکتر روحانی از مواضع اعتدالی برخوردار است.

وی ادامه داد:نظر به سوابق کاری استاندار جدید در کشور و خراسان رضوی و اشرافیت بالای سیاسی وی ، قابلیت خوبی در پیشبرد مسائل سیاسی و امنیتی استان خراسان رضوی خواهد داشت.

وی ابراز امیدواری کرد که انتخاب شایسته رشیدیان بتواند، ضربه های ناشی از تأخیر چندماهه دولت در معرفی استاندار خراسان رضوی را جبران کند.

محسنی ثانی افزود:تأخیر طولانی مدتی که دولت یازدهم در معرفی استاندار خراسان رضوی داشت ، ضعف هایی را از نظر هماهنگی و اجرایی در استان بوجودآورده بود که امید است با استقرار استاندار جدید این ضعف ها به زودی مرتفع شود.

علیرضا رشیدیان در جلسه  چهارشنبه هیات دولت به سمت استاندار خراسان رضوی منصوب شد./2/5




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.