اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 17 اسفند 1392 / کد مطلب: 8224 / نظرات: 0


برگزاری نمایشگاه دانش آموزی آداب و مهارت‌های زندگی در سبزوار


برگزاری نمایشگاه دانش آموزی آداب و مهارت‌های زندگی در سبزوار سبزوارپیام-مدیرآموزش و پرورش سبزوار آموزش آداب و مهارت‌های زندگی را فرصت دادن به دانش آموزان برای زندگی بهتر در آینده دانست.
به گزارش سبزوارپیام،مرتضی بینش در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار کرد:کارهای به ظاهر ابتدایی و متداول توسط دانش آموزان آنان را با زندگی آینده آشنا می‌کند.
وی یکی از راه‌های مقابله با استرس‌ها و اضطراب‌ها را دانستن فنون ارتباطی و مهارت‌های زندگی دانست و گفت:برپایی اینگونه جشنواره‌ها قدرت دانش آموزان را در مقابله با استرس‌ها و فشارها زیاد می‌کند.
مدیر آموزش و پرورش سبزوار با بیان اینکه این گونه رفتارها دانش آموزان را برای آینده آماده می‌کند تصریح کرد:در دنیای کنونی و عصر صنعت ترس از بلایای طبیعی جای خود را به استرس‌ها و فشارها داده است که باید با آموزش مهارت‌های چگونه خوب زیستن به دانش آموزان آنان را به نشاط در زندگی ترغیب کرد.
وی تاکید کرد:نمایشکاه دانش آموزی آداب و مهارت‌های زندگی با حضور مدیران و مربیان مدارس در سالن مجتمع فرهنگی آموزشی فرهنگیان برگزار شد.
بینش اظهار کرد:این جشنواره در سه بخش کاردستی وی‍ژه دانش آموزان اول و دوم و سوم با تعداد 159 اثر، نشریه دیواری برای دانش آموزان سوم و چهارم با تعداد 123 اثر و عکس و فیلم کوتاه برای دانش آموزان پنجم و ششم با تعداد 50 اثر در این نمایشگاه حضور دارند.
وی گفت:در این جشنواره مهارت‌های صله رحم، مشارکت، وفای به عهد، حجاب و عفاف، یاد خدا، صبر و کار گروهی آموزش داده می‌شود./2





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.