اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 17 اسفند 1392 / کد مطلب: 8230 / نظرات: 0


معلمان سبزواری در دو جشنواره استانی مقام کسب کردند


معلمان سبزواری در دو جشنواره استانی مقام کسب کردند سبزوارپیام-مسئول روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش سبزوار گفت:تعدادی از معلمان این شهرستان در دو جشنواره استانی مقام کسب کردند.
به گزارش سبزوارپیام، روح الله مهری امروز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد:در جشنواره روشهای نوین یادگیری و یاد دهی که با عنوان طرح توسعه ، تعمیق و تعمیم فرایندهای نوین یادگیری، یاددهیˈ که در استان برگزار شده بود ، شهین دیواندری و فرشته اخباری توانستند با حضور در مرحله استانی این جشنواره رتبه سوم را کسب کنند.
وی افزود در مرحله اول و شهرستانی این جشنواره 12 نفر از معلمان برتر شهرستان سبزوار حضور داشتند.
وی همچنین در مورد منتخبین جشنواره مدرسان دوره آموزشی معلمان ابتدایی این شهرستان هم گفت :هشت نفر از این شهرستان توانستند رتبه های اول تا سوم این جشنواره را در سطح استان خراسان رضوی به دست آورند.
مهری با بیان اینکه در این دوره از مسابقات 13 نفر از سبزوار شرکت کرده بودند ،گفت  در پایان این جشنواره با نظر هیات داوران استانی خانم ها شهین دیواندری و میترا کوشکی مقام اول و خانم بهشتی نامدار رتبه دوم استان خراسان رضوی را کسب کردند.
وی ادامه داد مژگان زارع ، سید جواد طزرقی، طاهره آزمون ، طیبه سرسنگی و اقدس ملوندی نیز در این جشنواره رتبه سوم را از آن خود کردند.ایرنا/2





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.