اخبار سبزوار پيام : اقتصادی





اخبار » اقتصادی / تاریخ خبر: 17 اسفند 1392 / کد مطلب: 8232 / نظرات: 0


سبحانی فر:احداث پتروشیمی سبزوار نیازمند سرمایه‌گذاری بخش خصوصی است


سبحانی فر:احداث پتروشیمی سبزوار نیازمند سرمایه‌گذاری بخش خصوصی است سبزوارپیام:نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت:احداث پتروشیمی سبزوار نیازمند به سرمایه‌گذاری بخش خصوصی است.
به گزارش سبزوارپیام،علی سبحانی‌فر امروز در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت:بحث احداث مجتمع پتروشیمی سبزوار از دغدغه‌های مهم مردم این دیار است که در این زمینه فعالیت‌های محدودی از جمله مشخص شدن زمین و سرمایه‌گذاری توسط افرادی با اعتبار 5 میلیارد تومانی نیز صورت گرفته است.
وی با تاکید بر اینکه برای احداث این مجموعه به 2 هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری نیازمند هستیم، تصریح کرد:حداقل آورده‌ای که باید از این مبلغ سرمایه‌گذاری شود 20 درصد کل اعتبار است که این هزینه بسیار سنگینی است.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه پیگیری‌های زیادی برای جذب سرمایه‌گذار در 2 سال گذشته صورت گرفته است، خاطرنشان کرد:در این مدت مجوز 20 درصد مشارکت وزارت نفت را گرفته‌ایم.
وی از دعوت شرکت‌های بزرگ سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی برای شرکت در این پروژه خبر داد و گفت:برای ساخت این مجموعه نیازمند مشارکت بخش خصوصی هستیم که امیدواریم هرچه سریع‌تر سرمایه‌گذار برای ساخت این مجموعه مهم جذب شود./2





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.