اخبار سبزوار پيام : عمراني


اخبار » عمراني / تاریخ خبر: 18 اسفند 1392 / کد مطلب: 8243 / نظرات: 0


اجرای پروژه‌های آبخیزداری سبزوار نیازمند 8 میلیارد تومان اعتبار است


اجرای پروژه‌های آبخیزداری سبزوار نیازمند 8 میلیارد تومان اعتبار است سبزوارپیام-رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری سبزوار گفت اجرای پروژه‌های آبخیزداری در این شهرستان نیازمند بیش از 8 میلیارد تومان اعتبار است.
به گزارش سبزوارپیام،قاسم آخوندی در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت بیش از 10 مورد پروژه آبخیزداری در سبزوار مطالعه شده که 3 پروژه آن تاکنون اجراشده و مابقی پروژه‌ها در گرو تخصیص اعتبارات است.
وی افزود: این پروژه‌ها در راستای اجرای احیاء قنوات قدیمی و افزایش آب‌دهی چشمه‌سارهای اطراف منطقه، رونق کشاورزی، ایجاد اشتغال، حرکت به سوی توسعه پایدار، حفظ محیط زیست، حداکثر بهره‌برداری از منابع اقتصادی، پیشگیری از خطرات ناشی از سیل، جلوگیری از فرسایش خاک و جلوگیری از حمل رسوبات به مخازن سدهای منطقه است.
آخوندی بابیان اینکه اعتبارات 3 طرح اجرا شده از محل تملک دارایی‌ها بوده است؛ ادامه داد این 3 طرح در حوزه مهر، ششتمد و سلیمانیه با اعتباری بالغ بر 800 میلیون تومان اجرا شده است.
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری سبزوار در پایان اضافه کرد حوزه آبخیزداری سبزوار بیش از 50 هزار هکتار است که این یک سوم مساحت شهرستان است./2





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.