اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 19 اسفند 1392 / کد مطلب: 8246 / نظرات: 0


اعتکاف علمی دانش آموزان در سبزوار برگزار می شود


اعتکاف علمی دانش آموزان در سبزوار برگزار می شود سبزوارپیام-معاون متوسطه مدیریت آموزش و پرورش سبزوار گفت:برای آمادگی دانش آموزان برای حضور در کنکور 93 اعتکاف علمی در نوروز سال آینده در این شهرستان برگزار می شود.

به گزارش سبزوارپیام، سید رضا خاتم پور امروز در گفت و گو با خبرنگاران افزود: چهار پایگاه اعتکاف علمی به همین منظور در این شهر در نظر گرفته شده است.

وی اظهارداشت: طی سال جاری نیز دو پایگاه ثابت در مدارس 17 شهریور و دانش این شهرستان برای حضور دانش آموزان جهت اعتکاف علمی در نظر گرفته شده بود.

وی با اشاره به حضور بیش از 900 دانش آموز پیش دانشگاهی در این شهرستان گفت: بیش از 240 دانش آموز دختر و پسر در اعتکاف علمی نوروز 93 به مدت 10 روز شرکت خواهند کرد.

وی اظهارداشت : 30 درصد دانش آموزان حاضر در این اعتکاف از دانش آموزان مستعد و محروم این شهرستان هستند.

معاون متوسطه مدیریت آموزش و پرورش سبزوار گفت: برای دانش آموزانی که مایلند به صورت شبانه روزی در مراکز اجرای طرح اعتکاف علمی حضور پیدا کنند نیز دو مرکز شبانه روزی باقر العلوم و نرجس شریعتی سبزوار نیز آماده شده است .

وی بیان کرد: با حضور مربیان و معلمان مجرب این شهرستان برای دروس پایه و تخصصی و اجرای سخنرانی راههای یادگیری و کاهش استرس های قبل از کنکور را به دانش آموزان یادآوری خواهند کرد.ایرنا/2





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.