اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 21 اسفند 1392 / کد مطلب: 8268 / نظرات: 0


محسنی ثانی:بان ‌کی‌مون بی‌اراده و عمله آمریکاست


محسنی ثانی:بان ‌کی‌مون بی‌اراده و عمله آمریکاست سبزوارپیام-عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت:اقدامات بان ‌کی‌مون موجب تنزل جایگاه سازمان ملل شده و مقامات کشورمان باید به گونه‌ای عمل کنند که این مقامات به خود اجازه دخالت در امور ایران را ندهند.
به گزارش سبزوارپیام محمدرضا محسنی ثانی نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با فارس با اشاره به اظهارات مداخله‌جویانه دبیرکل سازمان‌ملل در زمینه حقوق بشر در ایران گفت:متأسفانه آقای (بان‌کی‌مون)مدتهاست که به عنوان عمله آمریکا عمل می‌کند و با اقدامات خود جایگاه سازمان ملل را به ذلت و خفت کشانده است.
وی افزود:(بان‌کی‌مون)ضعیفترین دبیرکلی ست که در طول عمرا سازمان ملل می‌توان از آن یاد کرد و وی عنصر بی‌اراده‌ایست که به عنوان عامل آمریکا عمل می‌کند.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت:اظهارات مداخله‌جویانه دبیرکل سازمان ملل باید به طرق مختلف از سوی مقامات کشورمان محکوم شود و به گونه‌ای عمل شود که این گونه مقامات از این پس به خود اجازه ندهند که در امور داخلی کشور ما دخالت کنند.
محسنی‌ثانی همچنین تصریح کرد:مسئولان باید با اتخاذ تدابیر لازم مانع دخالت‌های بیجای غربی‌ها در امور داخلی کشورمان شوند./2





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.