اخبار سبزوار پيام : ورزشی


اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 21 اسفند 1392 / کد مطلب: 8272 / نظرات: 0


پذیرایی ثامن الحجج مشهد از هپکو اراک در حساس ترین بازی هفته شانزدهم


پذیرایی ثامن الحجج مشهد از هپکو اراک در حساس ترین بازی هفته شانزدهم سبزوارپیام-هفته شانزدهم لیگ برتر هندبال باشگاه های ایران روزهای پنجشنبه وجمعه (فردا و پس فردا)برگزار می شود و در مهمترین بازی هفته تیم رده سومی ثامن الحجج مشهد از تیم رده پنجمی هپکو اراک پذیرایی می کند.
به گزارش سبزوارپیام به نقل ازایرنا، هفته شانزدهم لیگ برتر هندبال روز پنجشنبه (فردا) با انجام دو دیدار آغاز می شود و تیم رده دومی سنگ آهن بافق یزد در حضور جلال کوزه گری رییس فدراسیون و بورت ماچک سرمربی اسوونیایی تیم ملی هندبال پذیرای تیم نیروی زمینی تهران است.

بازی رفت این دو تیم در تالار هندبال تهران با تساوی 24 بر 24 به پایان رسیده بود.

بورت ماچک سرمربی جدید تیم ملی هندبال ایران، در هفته پازدهم لیگ برتر نیز دیدار تیم های نیروی زمینی تهران مقابل صنعت مس کرمان در تهران و نیک اندیش شهرداری اصفهان با ثامن الحجج مشهد در اصفهان را از نزدیک مشاهده کرده بود.

در دیگر بازی فردا (پنجشنبه)تیم قعرجدولی کاسپین قزوین پذیرای ثامن الحجج سبزوار صدرنشین لیگ برتر هندبال است.بازی رفت این دو تیم با حساب 41 بر 29 به سود شاگردان رافائل کاستلو اسپانیایی در تیم ثامن الحجج سبزوار رقم خورده بود.

دو بازی دیگر هفته شانزدهم لیگ برتر هندبال روز جمعه (پس فردا)انجام می شود. در یکی از این بازیها، تیم نفت و گاز گچساران در حالی پذیرای صبا قم است که در بازی رفت در قم توانسته بود میزبان خود را با نتیجه 28 بر 25 شکست دهد.

در حساس ترین بازی این هفته نیز شاگردان علیرضا حبیبی در تیم رده سومی ثامن الحجج مشهد از هپکو اراک تیم رده پتجم لیگ برتر پذیرایی می کنند.تیم ثامن الحجج مشهد در بازی رفت موفق شده بود باحساب 32 بر 30 بر تیم هپکو غلبه کند.

تمامی بازی های هفته شانزدهم لیگ برتر هندبال باشگاه های ایران ساعت 16 برگزار می شود.در این هفته تیم صنعت مس کرمان استراحت دارد و تیم نیک اندیش شهرداری اصقهان باتوجه به کناررفتن پارس مس فلاورجان از لیگ برتر بازی ندارد.

جدول رده بندی لیگ برتر هندبال باشگاه های ایران تا پایان هفته پانزدهم، به قرار زیر است:

1 - موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج سبزوار/ 13 بازی/ 24 امتیاز

2 - سنگ آهن بافق یزد/ 13 بازی/ 20 امتیاز

3 - موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج مشهد/ 11 بازی/ 17 امتیاز

4 - صنعت مس کرمان/ 13 بازی/ 16 امتیاز

5 - هپکو اراک/ 13 بازی/ 15 امتیاز

6 - نیک اندیش شهرداری اصفهان/ 13 بازی/ 14 امتیاز

7 - نفت و گاز گچساران/ 13 بازی/ 9 امتیاز

8 - نیروی زمینی تهران/ 12 بازی/ 5 امتیاز

9 - صبای قم/ 12 بازی/ 3 امتیاز

10 - کاسپین قزوین/ 12 بازی/ 2 امتیاز./2





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.