اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 22 اسفند 1392 / کد مطلب: 8295 / نظرات: 1


برگزاری دوره آموزشی مبارزه با سن غلات در سبزوار


برگزاری دوره آموزشی مبارزه با سن غلات در سبزوار به گزارش سبزوارپیام، محمد کلاته ظهر امروز در جلسه کارگروه مسکن این شهرستان اظهار داشت:مسکن مهر باعث شد تا بسیاری از افراد که از نعمت داشتن خانه محروم بودند امروز خانه‌دار شوند.
وی با بیان اینکه مسئولان باید اهتمام بیشتری در برطرف شدن مشکلات این پروژه در شهرستان داشته باشند، یادآور شد:خوشبختانه دستگاه‌های اجرایی شهرستان فراتر از حد انتظار در این زمینه حضور پیدا کردند و توانستند بسیاری از مشکلات این طرح را برطرف کنند.
معاون فنی و امور عمرانی فرماندار سبزوار با اشاره به اقدامات صورت گرفته در تکمیل پروژه مسکن مهر سبزوار بیان کرد:احداث شبکه آب و برق، تلفن، ایجاد فضای سبز، اختصاص خط اتوبوس واحد‌، تکمیل معابر و پیگیری برای احداث فاضلاب از جمله اقداماتی است که صورت گرفته است.
کلاته یکی از مهمترین معضلات این پروژه را احداث فاضلاب آن دانست و گفت:امیدواریم با تأمین اعتبارات خاص در این زمینه هرچه سریع‌تر مسئله تصفیه‌خانه و فاضلاب این پروژه نیز حل شود.
معاون فنی و امور عمرانی فرماندار سبزوار در پایان از متقاضیان مسکن مهر که در حال پرداخت اقساط وام‌های این پروژه هستند خواست تا با حضور به موقع در بانک مسکن و دادن درخواست مدت بازپرداخت اقساط خود را از 10 سال به 15 سال افزایش دهند.فارس/2




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.