اخبار سبزوار پيام : مذهبی





اخبار » مذهبی / تاریخ خبر: 23 اسفند 1392 / کد مطلب: 8303 / نظرات: 0


نصب بیش از 530 تمثال شهید در سبزوار


نصب بیش از 530 تمثال شهید در سبزوار سبزوارپیام-رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران سبزوار از نصب بیش از 530 تمثال شهید در این شهرستان خبر داد.
به گزارش سبزوارپیام، علیرضا فیلسرایی  در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت:این تصاویر در میادین، بلوارها، کوچه‌ها، مدارس و سطح شهر به تصویر کشیده شده است.
وی با اشاره به اینکه رویکرد این نهاد کیفی‌سازی در برگزاری یادواره شهداست؛ افزود:از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 40 یادواره شهدا در سطح شهرستان برگزار شده است.
وی با اشاره به جدا شدن شهرستان‌های جوین، جغتای، خوشاب و داورزن از سبزوار گفت:ما در گذشته به احتساب آن شهرستان‌ها، دارای یک هزار و 600 شهید بودیم که اکنون این میزان به یک هزار و 100 شهید، 4 هزار و 200 جانباز و 26 آزاده کاهش یافته است.
وی با بیان اینکه رسانه‌ها و فضای مجازی نقش مهمی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دارد اضافه کرد:نسل جوان و نوجوان ما علاقه زیادی به رسانه‌های مجازی، فضای مجازی و بهره‌وری از آن دارند و این فرصت مناسبی است تا از این مجموعه در راستای معرفی سیره شهدا، وصیت‌نامه و...استفاده کنیم.
وی با اشاره به این نکته که شهدا متعلق به هیچ گروه و حزبی نیستند؛ تأکید کرد:شهدا متعلق به آحاد جامعه هستند و برگردن مردم و به‌خصوص مسئولین حق بزرگی دارند.
وی در پایان از تحصیل یک هزار و 200 دانشجو از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در دانشگاه‌های این شهرستان خبر داد./2





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.