اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 24 اسفند 1392 / کد مطلب: 8309 / نظرات: 0


تیم‌های سلامت علوم پزشکی سبزوار آماده خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی


تیم‌های سلامت علوم پزشکی سبزوار آماده خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی سبزوارپیام-رئیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار از آمادگی کامل تیم‌های سلامت و بهداشت این دانشگاه برای خدمت رسانی به مسافران در ایام نوروز خبر داد.
علیرضا مسلم در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد:با توجه به تعطیلات نوروز و قرار گرفتن این شهرستان در شاهراه بین المللی و ارتباطی مواصلاتی با سایر شهرستان‌های همجوار، ستاد تسهیلات نوروزی این دانشگاه در اوایل بهمن ماه امسال تشکیل شد و کلیه بیمارستان‌های سبزوار در بخش‌های مختلف اعم از نیروی انسانی، پزشک متخصص، پزشک عمومی و پرستار، تجهیزات پزشکی و مصرفی بیمارستان‌ها، در آمادگی کامل به سر می‌برند.
وی با بیان اینکه تمام وسایل مورد نیاز بیمارستان‌ها خریداری شده و نیز وسایل خراب مورد تعمیر قرار گرفته است از هماهنگی‌های لازم با داروخانه‌ها و درمانگاه‌های شبانه روزی، پزشکی قانونی، انتقال خون، هلال احمر، بهزیستی خبر داد و افزود:مقدار زیادی دارو برای داروخانه‌ها خریداری شده است و انبارهای دارویی نیز با ظرفیت کامل آماده خدمات رسانی به مسافران و زائران بیمار گرامی هستند.
مسلم با تأکید بر ارائه خدمات مطلوب در تمام زمینه‌های پزشکی به ویژه درحوزه سلامت، خواستار همکاری و همیاری سایر دستگاه‌های اجرایی با این بخش بود.
وی از آمادگی کامل خودروهای آمبولانس اعم از سواری و اتوبوس خبر داد و تصریح کرد:هم پرستاران و هم نیروهای متخصص در تمامی روزها در بیمارستان‌ها و به ویژه بیمارستان امداد شهید دکتر بهشتی حضور دارند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار نیز همچنین از حضور جراحان اعصاب، ارتوپد، رادیولوژی، ارولوژی و جراح عمومی بعنوان کشیک همه روزه در بیمارستان خبر داد و اظهار کرد:با توجه به گستردگی پایگاه‌های اورژانس جاده‌ای این دانشگاه در سطح شهرستان که در هر 25 کیلومتر یک پایگاه اورژانس مستقر است و با عنایت به وجود مراکز بهداشتی و استقرار پزشک خانواده در این مراکز خدمات پزشکی، اورژانسی بطور کامل انجام می‌شود.
وی از تولید ده‌ها پمفلت آموزشی در زمینه‌های مختلف پزشکی برای مسافران نوروزی خبرداد و گفت:این پمفلت‌ها در ایستگاه‌های اورژانس مبادی ورودی شهرستان به مردم و مسافران نوروزی داده می‌شود و در آن ستاد دانشگاه، داروخانه‌های شبانه روزی، مراکز درمانی شبانه روزی، دندانپزشکی جانمایی شده و به دست مسافران می‌رسد.تسنیم/2





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.