اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 26 اسفند 1392 / کد مطلب: 8341 / نظرات: 0


استقرار تیم‌های عملیاتی امداد و نجات در محورهای مواصلاتی سبزوار


استقرار تیم‌های عملیاتی امداد و نجات در محورهای مواصلاتی سبزوار سبزوارپیام-رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان سبزوار از استقرار تیم‌های عملیاتی امداد و نجات در محورهای مواصلاتی این شهرستان خبر داد.
به گزارش سبزوارپیام، رضا شهرآبادی در حاشیه اجرای مانور طرح ملی امداد و نجات نوروزی در گفت‌وگوبا فارس گفت:همزمان با دستور سراسری که از سوی جمعیت هلال‌احمر صادر شده است تیم‌های عملیاتی ما در 2 حوزه امداد و نجات از امروز در محورهای شهرستان سبزوار و داورزن مستقر شده‌اند.
وی ادامه داد:پایگاه‌های امداد و نجات مهر در کیلومتر 45، کاهک در کیلومتر 85 در محور سبزوار –شاهرود و در حوزه داورزن و پایگاه‌های ابراهیم‌آباد در 30 کیلومتری محور سبزوار –بردسکن و پایگاه زعفرانیه در محور سبزوار –مشهد آمادگی اجرای هر گونه عملیات نجات و اسکان مسافران در صورت وقوع بحران و ...را دارند.
این کارشناس امداد و سوانح از استقرار درمانگاه در این پایگاه‌ها خبر داد و تصریح کرد:در راستای رفاه حال مسافران نوروزی 4 درمانگاه مجهز در این پست‌های جاده‌ای استقرار یافته است که در ایام مختلف طرح دارای پزشک خواهد بود.
شهرآبادی یادآور شد:بیش از 4 دستگاه آمبولانس و 2 دستگاه خودروی نجات در محل پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای تجهیز و مستقر شده‌اند.
وی در ارتباط با نبود خودروی ست نجات در برخی از پایگاه‌های جاده‌ای این شهرستان خاطرنشان کرد:در این پایگاه‌ها ست‌های نجات سبک با فناوری روز در داخل آمبولانس‌ها نصب شده تا در صورت لزوم مورد استفاده قرار گیرند.
این مسئول گفت:با توجه به نیازسنجی صورت گرفته و حساسیت محورهای سبزوار به خوشاب و سبزوار به جوین تیمی از زبده‌ترین نیروهای امداد و نجات جاده‌ای این جمعیت به صورت اکیپ آنکال در محل جمعیت مستقر هستند تا در صورت بروز هر حادثه‌ای بلافاصله به محل اعزام شوند./2




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.