اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 26 اسفند 1392 / کد مطلب: 8348 / نظرات: 0


جشنواره سفره و هفت‌سین ایرانی در سبزوار برگزار شد


جشنواره سفره و هفت‌سین ایرانی در سبزوار برگزار شد سبزوارپیام-مدیرعامل مؤسسه خیریه معلولین ذهنی دختر امیرالمومنین سبزوار از برگزاری چهارمین جشنواره سفره و هفت‌سین ایرانی در این شهرستان خبر داد.
به گزارش سبزوارپیام، حمید بلوکی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت:این جشنواره همه ساله در آستانه نوروز براساس فراخوان برگزار می‌شود و از عموم مردم دعوت می‌شود تا در این برنامه شرکت کنند.
وی با بیان اینکه در این جشنواره بیش از 21 سفره هفت‌سین شامل 14 سفره هفت‌سین آپارتمانی و هفت سفره سنتی طراحی و در معرض دید عموم مردم گذاشته شده است، ادامه داد: در این جشنواره دو سفره هفت‌سین جمعی نیز توسط کارکنان موسسه طراحی و در جشنواره شرکت داده شده است.
بلوکی یادآورشد:در این جشنواره بیش از 16 سبزه نوروزی توسط شرکت‌کنندگان طراحی و شرکت داده شده است.
وی در ارتباط با ارزیابی سفره‌ها و سبزه‌ها نیز گفت:مردمی که برای بازدید در این جشنواره حضور دارند از این بخش‌ها بازدید و با ارسال پیامک بهترین سبزه و سفره را انتخاب می‌کنند.
بلوکی از برگزاری نمایشگاه صنایع دستی نیز در این جشنواره خبر داد و خاطرنشان کرد:نمایشگاهی از توانمندی‌های مددجویان این آسایشگاه از جمله زیورآلات، کارت پستال، کیف‌های دستی و تخم مرغ‌های تزئینی و..در معرض بازدید عمومی گذاشته شده و درآمد حاصل از فروش این صنایع صرف آسایشگاه خواهد شد.
گفتنی است در حاشیه این جشنواره برنامه‌ای هنری با عنوان درخت آرزوها و گندم‌های برکت توسط مددجویان آسایشگاه نیز برگزار شد که مورد استقبال بازدیدکنندگان قرار گرفت.فارس/2




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.