اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 27 اسفند 1392 / کد مطلب: 8351 / نظرات: 0


اجرای طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه سبزوار


اجرای طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه سبزوار سبزوارپیام-رئیس اداره اوقاف و امور خیریه سبزوار از برگزاری طرح آرامش بهاری همزمان با آغاز سفرهای نوروزی در بقاع متبرکه این شهرستان خبر داد.
به گزارش سبزوارپیام، محمد صفرپور‌راد در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت:این برنامه در بیش از 11 آستان امامزاده در سطح شهرستان و روستاهای آن برگزار می‌شود.
وی افزود:در خود شهر سبزوار نیز 3 آستان امامزاده یحیی (ع)، کوشک و شعیب بن موسی (ع)نیز برای اجرای این طرح آماده هستند.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه سبزوار یادآور شد:در این طرح بیش از 100 عنوان برنامه برگزار می‌شود و حرم‌های مطهر امام‌زادگان نیز برای استقبال از مسافرین و اسکان آنان آماده شده و در کنار آن برنامه‌های معرفتی خاصی نیز توسط مبلغین و روحانیون برای زائران و مسافران اجرا می‌شود.
صفرپور از اجرای برنامه‌های ویژه‌ای در لحظه تحویل سال نو نیز خبر داد و خاطرنشان کرد:این برنامه‌ها شامل، پخش پیام رهبری معظم انقلاب، مسابقات فرهنگی و قرآنی، اجرای تواشیح و...است.
این مسئول با اشاره به استقرار خیمه معرفت نیز در محل حرم مطهر امام‌زاده شعیب در سبزوار اضافه کرد:در این خیمه برنامه‌های خاص دینی به خصوص پرداختن به مسائل شرعی، فاطمیه، قرآن و...تدارک دیده شده که توسط روحانیون به اجرا گذاشته خواهد شد.
صفرپورراد از برگزاری سوگواره یاس نبوی نیز خبر داد و گفت:این برنامه در دهه نخست فاطمیه برگزار شده و در دهه دوم نیز در سال آینده همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س)با حضور سخنرانان کشوری و استانی برگزار می‌شود.فارس/2




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.