اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 27 اسفند 1392 / کد مطلب: 8352 / نظرات: 0

فرماندارسبزوار:


فرماندار:پیش بینی اسکان بیش از ۲۵ هزار نفر زائر و مسافر نوروزی در سبزوار


فرماندار:پیش بینی اسکان بیش از ۲۵ هزار نفر زائر و مسافر نوروزی در سبزوار سبزوارپیام-فرماندار سبزوار گفت:با هدف کاهش میزان خسارات و تلفات جاده‌ای ۴۰ پایگاه امداد و نجات در محورهای مواصلاتی شهرستان مستقر شده‌اند و پیش بینی می‌کنیم بیش از ۲۵ هزار نفر در شهرستان سبزوار حضور پیدا کنند.

به گزارش سبزوارپیام به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، قاسم شعبانی اظهار کرد:10 پایگاه و پاسگاه انتظامی، چهار پایگاه امداد و نجات هلال احمر، 18 پایگاه اوژانس 115 و هشت پایگاه اطلاع رسانی و گردشگری در ایام نوروز در محورهای اصلی شهرستان فعال هستند.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در خصوص اسکان مسافران نوروزی نیز گفت:با توجه به نیاز سنجی‌های صورت گرفته، ستاد اسکان شهرستان، آمادگی اسکان بیش از 25 هزار زائر  مسافر نوروزی را دارد.

فرماندار سبزوار از آمادگی کامل شهرستان برای مقابله با وقوع حوادث و بحران‌های احتمالی خبر داد و خاطرنشان کرد:در همین راستا مدارس، مساجد، سالن‌های ورزشی برای اسکان موقت مسافران آماده شده است.

شعبانی در ادامه به آماده سازی موزه‌ها و مجموعه‌های فرهنگی شهر نیز اشاره کرد و گفت:موزه‌های مردم شناسی،حیات وحش، نفت، شهدا، وقف و همچنین نمایشگاه صنایع دستی در سطح شهر برای بازدید عموم دایر است.

وی گفت:در راستای ارائه خدمات بهتر به زائران حضرت رضا(ع)حدود 130 اکیپ بازرسی در طول نوروز برعملکرد ادارات، نهادها و بازار به طور مستمر نظارت دارند./2




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.