اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 9 فروردين 1393 / کد مطلب: 8410 / نظرات: 0


امام جمعه داورزن:دوازدهم فروردین روز تثبیت حاکمیت اسلام و روز مقدسی است



سبزوارپیام ـ امام جمعه شهرستان داورزن گفت : دوازدهم فروردین ماه روز تثبیت حاکمیت اسلام و قرآن و روز مقدسی است .
 
به گزارش"سبزوارپیام" به نقل از ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین محمود مداحی در خطبه های نماز جمعه این هفته داورزن در آستانه روز جمهوری اسلامی اظهار کرد: با نابودی رژیم پهلوی در ایران و پیروزی ملت مسلمان ایران به رهبری امام خمینی (ره) مردم در روزهای شاد نوروزی سال 58 به پای صندوق های اخذ رای رفتند.

وی با بیان اینکه مردم در همه پرسی تعیین حکومت شرکت کردند ، افزود: مردم ما با رای بسیار بالا و افتخار آمیز به حاکمیت اسلام و قرآن در ایران رای آری دادند .

حجت الاسلام والمسلمین مداحی گفت: این رای مقدس بود که معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) به طور رسمی روز 12 فروردین را روز جمهوری اسلامی و جشن ملت معرفی کردند.

وی اظهار داشت: ملت سالیان سال این روز را که روز تثبیت حاکمیت قرآن ،اسلام و تشیع به رهبری ولایت مطلقه فقیه است همچنان جشن می گیرند و زنده نگه می دارند.

وی همچنین گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران با رهبری امام خمینی(ره) و با عنایت به سیاست نه شرقی ،نه غربی ،جمهوری اسلامی ،ایران اسلامی از پیمان سنتو خارج شد.

وی ادامه داد :مسوولان عزیز ما وارث امام راحل(ره) و پیروان ولی فقیه امام خامنه ای هستند و هیچ وقت تن به پیمان های سلطه بیگانه نخواهند داد.

خطیب جمعه داورزن در ادامه به روز طبیعت (13 فروردین ) اشاره کرد و گفت: آدمی در مدت زندگانی خود با جهان پیرامون خود ارتباط خوبی دارد و از دیدن طبیعت و مناظر لذت می برد.

وی با بیان اینکه باید از مناظر دلربای طبیعت استفاده درست شود، گفت : در بین برخی مردم یک سری خرافات و سنت های غلط وارد شده که باید زدوده شود.

امام جمعه شهرستان داورزن همچنین به مناسبت ها ی این ایام اشاره کرد و گفت : حضرت زهرا (س) چهره بزرگ و برجسته آفرینش است ./6





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.