اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 11 فروردين 1393 / کد مطلب: 8423 / نظرات: 1


دهمین همایش«ترنم وصل»در سبزوار برگزار شد


دهمین همایش بزرگ ترنم وصل ویژه فارغ‌التحصیلان مدرسه نمونه دولتی سبزوار در این شهرستان برگزار شد.
موسی‌الرضا گلدانی رئیس مؤسسه فارغ‌التحصیلان باقرالعلوم سبزوار  در این همایش اظهار داشت: در این همایش بیش از یک هزار فارغ‌التحصیل مدرسه نمونه دولتی این شهرستان شرکت دارند.

موسی‌الرضا گلدانی با اشاره به اهداف این همایش گفت: این همایش با این هدف برگزار می‌شود که فارغ‌التحصیلان شهر خودشان را فراموش نکنند و خدمات خود را برای تعالی شهر خود به آن ارائه کنند.

وی با بیان اینکه بسترسازی‌های علمی از طریق مدارس نمونه و پرورش نخبگان آماده می‌شود؛ تصریح کرد: مسئولان باید از فکر و اندیشه این فرهیختگان بهره لازم را ببرند و آن را در راستای تحقق اهداف کشور و انقلاب به کار بگیرند.

گلدانی با بیان اینکه آسیب‌های موجود در آموزش و پرورش با شعار نظام جمهوری اسلامی سنخیت ندارد؛ خاطرنشان کرد: متأسفانه امروز بی‌هدفی و بی‌انگیزه بودن در دانش‌آموزان موج می‌زند و متأسفانه امروز شرکت در کلاس‌های کنکور و آزمون‌های آن، شرکت در بهترین دوره‌های تحصیلات تکمیلی در اختیار سرمایه‌داران جامعه است.

این آموزگار پیشکسوت سبزواری با اشاره به اینکه تبعیض در آموزش و پرورش بسیار زیاد است؛ ادامه داد: امروز افرادی که با درآمدهای کم بتوانند به سطوح بالای آموزشی دست یابند در سطح جامعه بسیار کم هستند.

گلدانی یکی از عوامل بی‌انگیزه بودن دانش‌آموزان برای ادامه تحصیل را بیکار بودن افرادی که دارای مدارک لیسانس و فوق لیسانس هستند دانست و گفت: یکی دیگر از عوامل تفاوت‌های زیادی است که در پرداخت حقوق بازنشستگان وجود دارد.

وی افزود: این تبعیض‌ها در نظام جمهوری اسلامی جایگاهی ندارد و باید از این مجموعه حذف شوند.فارس




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.