اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 16 فروردين 1393 / کد مطلب: 8437 / نظرات: 0


امام جمعه روداب سبزوار:کشور ما به اقتدار رسیده و نیرومندتر از گذشته است


سبزوارپیام- امام جمعه شهر روداب سبزوار گفت: جمهوری اسلامی در سایه الطاف خداوندی و رهنمودهای مقام معظم رهبری و حضور در صحنه مردم مسلمان ، به اقتدار رسیده و نیرومند تر از گذشته است.
 
به گزارش "سبزوار پیام" به نقل از ایرنا، حجت الاسالام اسماعیل کیانی مقدم در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر روداب اظهار کرد:اساس روابط خارجی کشور ما و آن چیزی که مد نظر مقام معظم رهبری و ملت ما بوده این است که اقتدار، آزادی و منافع کشور ما حفظ شود.

وی افزود: اگر این سه مورد (اقتدار، آزادی و منافع کشور) در روابط حفظ شود ما با آن کشور می توانیم ارتباط برقرارکنیم.

وی افزود: ما می خواهیم با ملت ها رابطه داشته باشیم و داشتن استقلال به معنای قطع رابطه با کشورها نیست.

امام جمعه روداب در سخنانی قطع رابطه با آمریکا را یک نعمت الهی دانست و افزود: آمریکا می خواهد ما برده و درخدمت او باشیم.

وی اظهارداشت : آمریکا می خواهد ما استقلال ،آزادی و پیشرفت نداشته باشیم و این است که ما با آمریکا قطع رابطه کردیم و اگر اصول سه گانه مذکور رعایت گردد ،خواهان رابطه با تمام ملت ها هستیم.

امام جمعه شهر روداب سبزوار اظهارداشت: انرژی هسته ای اساس پیشرفت یک کشور است که ما امروز به آن رسیدیم و به همین دلیل است که آمریکا پای میز مذاکره می نشیند زیرا کشور ما به اقتدار رسیده و نیرومند تر از گذشته شده است.

وی افزود: با تمام تحریم ها و مشکلاتی که کشور ما داشت با یک عزم ملی و یک مدیریت جهادی توانستیم جزء 10 کشوری باشیم که به چرخه سوخت هسته ای دست پیدا کردیم و امروز هم مقام معظم رهبری همین خودباوری و عزم ملی را می خواهد.

حجت الاسلام و المسلمین کیانی مقدم گفت: جمهوری اسلامی درقضیه هسته ای هم قانونی و هم منطقی عمل کرده است .

وی افزود: اگرمساله هسته ای نبود بهانه دیگری برای فشار بر ایران ،برای خسته کردن و دور کردن مردم از نظام و انقلاب را می آوردند و انرژی هسته ای یک بهانه است ،آنها با اسلام عزیز مخالف هستند./6





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.