اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 16 فروردين 1393 / کد مطلب: 8438 / نظرات: 0


امام جمعه ششتمد:اقتصاد مقاومتی باعث استحکام بیشتر نظام اسلامی خواهد شد


امام جمعه ششتمد:اقتصاد مقاومتی باعث استحکام بیشتر نظام اسلامی خواهد شد سبزوارپیام - امام جمعه ششتمد سبزوار گفت : اقتصاد مقاومتی باعث استحکام بیشتر نظام اسلامی خواهد شد.
 
به گزارش"سبزوار پیام" به نقل از ایرنا ، حجت اسلام و المسلمین رمضانعلی ثباتی مقدم در خطبه های نماز جمعه این هفته ششتمد افزود : اقتصاد مقاومتی ، اقتصادی است که دشمنان از راه مسائل اقتصادی توان آسیب رساندن به ما را نداشته باشند.

وی اظهارداشت: ما کشور ثروتمندی هستیم و خداوند نعمت های فراوان و متنوعی به ما عطا کرده است و لذا دولتمردان و مدیران ما بایستی با مدیریت صحیح زمینه شکوفایی اقتصاد ایران را فراهم سازند.

امام جمعه ششتمد به مؤلفه های اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و افزود: تحرک و پویایی از نشانه های اقتصاد مقاومتی است.

حجت الاسلام ثباتی مقدم با بیان اینکه در اقتصاد مقاومتی تأکید بر ظرفیت های داخلی می باشد ،گفت : کاهش وابستگی به نفت از دیگر مؤلفه ها اقتصاد مقاومتی است.

امام جمعه ششتمد افزود: اصلاح الگوی مصرف و همت و مدیریت جهادی از پایه های اقتصادی مقاومتی است که مد نظر قرار می گیرد.

امام جمعه ششتمد همچنین به سالگرد شهادت شهید صیاد شیرازی اشاره کرد و گفت: صیاد شیرازی فردی با صداقت بود که فداکاری های زیادی برای دین و ارزشها انجام داد.

وی افزود: شهید صیاد شیرازی تبعیت محض از ولایت را در سرلوحه کارهای خود قرار داده بود و تقوا و پرهیزگاری ایشان از خصوصیات اخلاقی بارز ایشان محسوب می شد./6





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.