اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 18 فروردين 1393 / کد مطلب: 8449 / نظرات: 0


فرماندار سبزوار: راه‌اندازی سازمان‌ ترافیک و معاونت‌ اجتماعی در شهرداری ضروری است


فرماندار سبزوار راه‌اندازی سازمان‌هایی مانند ترافیک و معاونت‌های اجتماعی را در شهرداری را از ضرورت‌های توسعه شهری دانست.
قاسم شعبانی‌عطار در حاشیه دیدار با شهردار سبزوار در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کشور ما دارای ظرفیت‌های بالایی در حوزه‌های مختلف از جمله منابع انسانی است که مهم‌ترین ابزار پیشرفت یک کشور همین توسعه منابع انسانی است.

وی با بیان اینکه جوانان ایرانی مستعد، اهل فرهنگ و دوستدار تحصیل هستند؛ گفت: باید با بهره‌گیری از این همه ظرفیت در راستای تحقق شعار مقام معظم رهبری(مدظله) درباره سال فرهنگ و اقتصاد با عزمی ملی ما نیز وارد گود شویم و با مدیریتی بسیجی گونه بیش از پیش تلاش کنیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان سبزوار با اشاره به ظرفیت‌های شهرستان سبزوار افزود: امیدواریم تا بومی‌سازی شعار سال بتوانیم بخشی از انتظارات رهبری عزیز را دراین دیار محقق کنیم.

وی اضافه کرد: مردم سبزوار مردمی با فرهنگ، مؤمن و معتقد هستند و می‌توانند توسعه این شهر نقش بسزایی داشته باشند.

شهردار سبزوار نیز در این جلسه گفت: توسعه این شهر با همدلی و همکاری همه مسئولین امکان‌پذیر است.

محمدعلی طالبی اظهار داشت: سال ۹۳ سالی است که باید در آن با مدیریت جهادی و حرکتی حماسی با همتی بسیجی به سمت توسعه شهر و تحقق اهداف شعار سال حرکت کنیم.

وی، راه‌اندازی سازمان‌هایی مانند ترافیک و معاونت‌های اجتماعی را در شهرداری را از ضرورت‌های توسعه شهری دانست و یادآور شد: باید از ظرفیت موجود در امر گسترش کیفی و توسعه این شهر تاریخی بهره‌های لازم برده شود و تا شاهد بالندگی آن در آینده نزدیک باشیم.
Share/Save/Bookmark
مرجع :فارس




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.