اخبار سبزوار پيام : اقتصادی


اخبار » اقتصادی / تاریخ خبر: 20 فروردين 1393 / کد مطلب: 8463 / نظرات: 0

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه سبزوار:


فرهنگ مقاومتی راه رسیدن به اقتصاد مقاومتی است


فرهنگ مقاومتی راه رسیدن به اقتصاد مقاومتی است
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سبزوار در جمع کارکنان این ناحیه ضمن تبیین شعار سال ۹۳ گفت: یکی از ارکان و الزامات رسیدن به اقتصاد مقاومتی، فرهنگ مقاومتی است.
به گزارش  روابط عمومی سپاه سبزوار،حجت الاسلام حسین زحمتکش گفت: رهبری عزیز انقلاب دو راهبرد اساسی سال ۹۳ را مسئله اقتصاد و فرهنگ عنوان نمودند که باید در این راستا کلیه نهادها و سازمان ها و عموم مردم اقدامات موثری را انجام دهند.
وی افزود: نامگذاری سالها از سوی مقام معظم رهبری در طلیعه هر سال در حقیقت القا کننده یک استراتژی و خط فکری نظام مقدس جمهوری اسلامی است که باید همگان به آن توجه ویژه داشته باشند.
حجت الاسلام حسین زحمتکش تصریح کرد: رهبری ارکان اقتدار یک ملت را سه مولفه فرهنگ،علم و اقتصاد بیان کردند که در این میان اولویت اساسی را با فرهنگ دانستند.
این مسئول ادامه داد: بدون فرهنگ مقاومتی نمیتوان در علم و اقتصاد نیز به پیشرفت قابل ملاحظه ای رسید، چرا که آن چیزی که به علم و اقتصاد جهت میدهد مسئله فرهنگ است.
وی در پایان به تبیین مقوله فرهنگ پرداخت و خاطر نشان کرد: خودباوری، اعتماد به نفس ملی و احساس عزت ملی از مهمترین مقوله های فرهنگ است که رمز و گوهر تحول پیشرفت محسوب می شود.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.