اخبار سبزوار پيام : اقتصادی


اخبار » اقتصادی / تاریخ خبر: 20 فروردين 1393 / کد مطلب: 8464 / نظرات: 0


محرابی :باید بنیه اقتصادی آموزش و پرورش به عنوان یک رکن درآمد زایی تقویت شود


معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش سبزوار گفت :باید بنیه اقتصادی آموزش و پرورش به عنوان یک رکن درآمد زایی تقویت شود .   

به گزارش  روابط عمومی آموزش و پرورش سبزوار، حسن محرابی در جمع مدیران مدارس این شهرستان افزود: به همین منظور کارگروه اقتصادی در آموزش و پرورش سبزوار تشکیل شده است .
این مسوول خواستار تحقق شعار' اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی' شد و گفت : همه ما باید برای تحقق شعار امسال تلاش کنیم .
وی با اشاره به برخی پتانسیل های موجود در آموزش و پرورش گفت: قشر عظیم دانش آموزان و فرهنگیان می توانند پشتوانه خوبی برای تقویت مالی مدارس باشند.
وی به عنوان مثال از تقویت فروشگاههای مدارس نام برد و افزود: هنرستان ها نیز می توانند به عنوان منابع مالی مدارس در اجرای پرو‍ژه ها از جمله جوشکاری ، نجاری ،تعمیرات اتومبیل برخی از هزینه های آموزش و پرورش را تامین کنند.
این مسوول با اشاره به قرار گرفتن فضای مازاد برخی مدارس در حاشیه خیابان های اصلی ادامه داد: با همکاری شهرداری در جهت تجاری سازی و استفاده از پتانسیل های موجود باید تلاش شود.
وی با اشاره به قرار گرفتن اردوگاه آموزش و پرورش در حاشیه محور ببین المللی تهران – مشهد بیان کرد: با تجهیز این اردوگاه می توان علاوه بر برگزاری برنامه های دانش آموزی فرصت استفاده عموم از امکانات این اردوگاه نیز فراهم شود.
وی همچنین خالی بودن برخی مدارس در مناطق ییلاقی و کوهستانی را یادآور شد و گفت: تجهیز این مکان ها به عنوان کمپ کوهنوردی و استراحتگاه علاوه بر ایجاد اشتغال و بهره وردی لازم از امکانات موجود باعث حفظ بناها نیز خواهد شد.
وی با اشاره به همکاری خیران مدرسه ساز در سبزوار ادامه داد: ایجاد گروه جدیدی با عنوان خیرین مدرسه یار در تجهیز امکانات آموزشی از جمله هوشمند سازی ، برپایی نماز جماعات مدارس و اجرای برنامه ای فرهنگی و اردویی مورد تاکید است .
معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش سبزوار از مدیران مدارس خواست از امکانات موجود مدارس استفاده بهینه کنند.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.