اخبار سبزوار پيام : اقتصادی


اخبار » اقتصادی / تاریخ خبر: 21 فروردين 1393 / کد مطلب: 8469 / نظرات: 0

محسني ثاني :


انصراف مردم از یارانه موجب ارتقای شاخصه های زیربنایی می شود


انصراف مردم از یارانه موجب ارتقای شاخصه های زیربنایی می شود  یکی از نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی گفت: انصراف بخشی از مردم از دریافت یارانه نقدی موجب ارتقا و تحول در شاخصه های زیربنایی می شود.
 
به گزارش خبرنگار ایرنا، ˈمحمدرضا محسنی ثانیˈ در جمع مسوولان سبزوار، افزود: ارتقای شاخصه های زیربنایی ، زمینه توسعه و شکوفایی اقتصاد کشور را فراهم می کند.

وی با اشاره به نگاه دولت مبنی بر اینکه دولت تقاضا می کند تا بخشی از مردم که نیازمند نیستند از دریافت یارانه نقدی انصراف دهند، افزود: دولت می خواهد مبلغ صرفه جویی شده را بیش از آنچه قانون پیش بینی کرده برای رشد شاخصه های بهداشت، تولید، کشاورزی، صنعت و ... هزینه کند.

نماینده مردم شهرستان های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن افزود: اگر دست کم 20 درصد از مردم گرفتن یارانه صرف نظر کنند از 43 هزار میلیارد تومان یارانه ها دست کم هشت تا 9 هزار میلیارد تومان آن برای ارتقای شاخصه ها و توسعه کشور استفاده خواهد شد.

وی با اشاره به هزینه های سنگین بخش بهداشت در بحث عمل جراحی ها، پروتزها گفت: انصراف بخشی از مردم از یارانه نقدی موجب می شود از محل این صرفه جویی بخش بهداشت و سلامت هم سامان یافته و بخش بیشتری از هزینه های درمان را دولت بپردازد.

وی گفت: دولت یازدهم توجه جدی به بخش سلامت و درمان کشور داشته تا مشکلات مردم در این زمینه مرتفع شود.

محسنی در بخشی از سخنانش از افراد متمکن جامعه خواست تا از گرفتن یارانه نقدی صرف نظر کنند.

این نماینده مجلس همچنین با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان اقتصاد و فرهنگ بر مبنای عزم ملی و مدیریت جهادی گفت: لازمه مدیریت جهادی تحولی در بخش های مختلف است.

محسنی ثانی با تاکید بر اولویت فرهنگ بر اقتصاد خطاب به مسوولان افزود: هر اقدامی که انجام می دهیم باید دارای پیوست فرهنگی در راستای ارزش های اسلامی باشد.






منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.