اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 23 فروردين 1393 / کد مطلب: 8482 / نظرات: 0

همزمان با روز وفات حضرت ام البنين(س):


مراسم تكريم و تجليل از مادران و همسران شهدا


مراسم تكريم و تجليل از مادران و همسران شهدا مسئول روابط عمومي سپاه سبزوار از برگزاري آيين معنوي تكريم و تجليل از مادران و همسران شهدا در 24 فروردين ماه سالروز وفات حضرت ام البنين(س)به همت سپاه ناحيه سبزوار و بنياد شهيد و امور ايثارگران اين شهرستان خبر داد.
ستوان يكم پاسدار محمدعلي ياوري گفت: همزمان با سالروز وفات حضرت ام البنين(س) بانوي ادب و وفا ،مادر علمدار كربلا و همسر اميرالمومنين(ع) كه 4 فرزند خود را در روز عاشورا براي زنده ماندن دين خدا تقديم نمود، اين مراسم با حضور جمع كثيري از مادران و همسران شهدا كه به فرموده امام راحل چشم و چراغ ملت ما هستند و جمعي از مسئولين شهرستان در محل حسينيه ثار ا... سپاه سبزوار برگزار خواهد شد.
ياوري افزود : در اين آيين معنوي از بيانات ارزشمند و خاطره گويي چند تن از همسران و مادران شهدا بهره مند خواهيم شد و از خانواده هاي 2و 3 شهيد سبزواري تجليلي ويژه به عمل خواهد آمد.
وي ضمن تشكر از رياست محترم بنياد شهيد و امور ايثارگران شهرستان كه پيشنهاد برگزاري اين مراسم را دادند افزود : اين مراسم در اين وسعت براي اولين بار است كه در سطح شهرستان برگزار خواهد شد كه اميدواريم خيرات و بركات زيادي را به همراه داشته باشد.
وي در پايان از كليه اصحاب رسانه و خبرنگاران جرايد شهرستان دعوت به عمل آورد تا با حضور خود در اين مراسم معنوي در پوشش خبري مناسب اين برنامه تلاش ويژه اي نمايند.
گفتني است ساعت شروع مراسم 9:30 صبح مي باشد.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.