اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 24 فروردين 1393 / کد مطلب: 8483 / نظرات: 0

فرمانده لشکر 77 پیروز ثامن الائمه (ع)


تجلیل ، تکریم و سرکشی از خانواده های شهدا ، موجب عزت و پالایش روح انسان می شود


 فرمانده لشکر 77 پیروز ثامن الائمه (ع) گفت : ترویج فرهنگ شهید و شهادت یکی از بزرگتریت وظایف آحاد جامعه اسلامی است .
 امیر سرتیپ دوم ستاد رضا آذریان در حاشیه بازدیدجمعی از  خانواده های شاهد، ایثارگر ، جانباز و رزمندگان ارتشی شهرستان سبزوار در گفت و گو با خبرنگار ما از شهدا بعنوان طلایه داران و پرچمداران راستین عرصه های عشق و معرفت یاد کرد و افزود : تجلیل ، تکریم و سرکشی از خانواده های شهدا ، آزادگان ، جانبازان و ایثارگران موجب عزت  و پالایش روح انسان می شود .

 وی با اشاره به رشارتها ، جانفشانیها و سلحشوریهای رزمندگان دفاع مقدس ، از امیر سپهبد شهید علی صیاد شیرازی بعنوان اسطوره صبر ،مقاومت ،شجاعت ، شهامت ، شرافت و دلاوری یاد کرد و تصریح نمود : عشق به شهدا ، عشق به تمام خوبیهاست .

وی ادامه داد : شهید صیاد شیرازی مانند دیگر مردان حق از روزی که قدم در راه حق نهاد همواره سر و جان خود را برای نثار در راه خدا روی دست نهاد .

 وی یاد آور شد : سرزمین های داغ خوزستان و گردانه های برافراشته کردستان ، سالها شاهد آمادگی و فداکاری این انسان پاک نهاد و مصمم و شجاع بود و جبهه های دفاع مقدس صدها خاطره از رشادت و از خودگذشتگی او را بخاطر دارد .

 این فرمانده 8 سال دفاع مقدس با تاکید برحفظ امنیت ملی تصریح کرد : امروز باید آحاد جامعه اسلامی در تمام سطوح و زمینه ها حافظ انقلاب ، دستاوردها ، آرمانهای امام راحل باشند ودر راه پیروی از منویات مقام عظمی ولایت از هیچ کوششی در یغ ننمایند .

فرمانده لشکر 77 پیروز ثامن الائمه (ع) مکتب اسلام را مکتب ولایت فقیه دانست و خاطر نشان کرد : ما همه مطیع امر رهبری هستیم و در این سالی که بگفته معظم له علاوه بر اقتصاد باید توجه خاص به بحث فرهنگ شود  ، در راه امنیت فرهنگی نیز گام برخواهیم داشت .

 وی همچنین با حضور در منزل چند تن از شهدای ارتش در سبزوار با  پدر  و مادر شهید سرلشکر محمود مختاری دیدار ننمود و گفت :  متانت طبع وروحیه والای پدران و مادران شهدا همیشه خادمین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را شرمنده می کند .

وی همچنین با جمعی ازاعضای هیئت اسبدوانی و موتور سواری سبزوار که خواستاردر اختیار گذاشتن بخشی از زمینهای ارتش در سبزوار جهت تمرینات خود شده بودند دیدار و به این ورزشکاران قول مساعدت داد. /   سبزوار نیوز





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.