اخبار سبزوار پيام : اقتصادی


اخبار » اقتصادی / تاریخ خبر: 26 فروردين 1393 / کد مطلب: 8493 / نظرات: 0


انصراف ازدریافت یارانه نقدی موجب رونق تولید و خدمات دهی بیشتر می شود


رییس دانشگاه حکیم سبزواری گفت: انصراف از دریافت یارانه نقدی، رونق تولید ،ارتقای شاخصه های زیربنایی و خدمات دهی بیشتر توسط دولت را به همراه دارد.
 
جواد حدادنیا  در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا از مردم بویژه دانشگاهیان خواست با انصراف از دریافت یارانه نقدی، دولت را در خدمات دهی بهتر یاری کنند.

وی با تاکید بر اهمیت تصمیم اثرگذار کسانی که مبلغ یارانه نقدی، تاثیر چندانی در زندگی آنان ندارد،گفت: این تصمیم موجب انتفاع فرزندان خود ما را از ارتقای شاخصه های اجتماعی و اقتصادی فراهم می کند.

رییس دانشگاه حکیم سبزواری با اشاره به انصراف خود و جمعی از اعضای هیات رییسه، هیات علمی و کارکنان این دانشگاه از دریافت یارانه نقدی افزود: تصمیم دولت در این مرحله مبنی بر اعلام نیاز مردم به یارانه نقدی اقدامی مطلوب است که بایستی زودتر از این ها انجام می شد.

وی انصراف از یارانه ها را برای اجرای اقتصاد مقاومتی نیز مفید دانست و گفت: صرفه جویی و استفاده بهینه از منابع کشور از اصول اقتصاد مقاومتی است.

حدادنیا با اشاره به نامگذاری امسال توسط رهبر معظم انقلاب به سال ˈاقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادیˈ اظهار داشت: همه مردم و مسوولان وظیفه دارند در راستای عملیاتی کردن این شعار گام بردارند.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.