اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 27 فروردين 1393 / کد مطلب: 8501 / نظرات: 0

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سبزوار:


2300 نفر از سبزوار به اردوی راهیان نور اعزام شدند


2300 نفر از سبزوار به اردوی راهیان نور اعزام شدند سبزوارپیام - فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سبزوار گفت: از ابتدای سال گذشته تاکنون بیش از دو هزار و 300 نفر از این شهرستان در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در جنوب و غرب کشور اعزام شدند.
 
به گزارش "سبزوار پیام" به نقل از ایرنا سرهنگ پاسدار جعفر نمدچیان افزود: یک هزار نفر از این بسیجیان زن و یک هزار و 300 نفر نیز مرد هستند.

وی اظهار داشت: این بسیجیان طی شش روز از مناطق اروندکنار، شلمچه، طلائیه، هویزه و پاسگاه زید دیدن کردند.

وی با اشاره به اجرای برنامه های فرهنگی در طول این سفر معنوی گفت: برگزاری مسابقات فرهنگی، استفاده زائران از سخنان راویان و یادگاران دفاع مقدس، مداحی و مدیحه سرایی از جمله این برنامه ها بود.

وی همچنین تشکیل کتابخانه سیار در اتوبوس های حامل زائران راهیان نور را از جمله اقدامات فرهنگی عنوان کرد و گفت : بیشتر کتابهای این کتابخانه با موضوع شهدا و سیره و زندگینامه این بزرگواران می باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سبزوار با بیان اینکه نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانان ضروری است، افزود: انتقال فرهنگ و ارزش های معنوی دفاع مقدس از اهداف اعزام کاروان راهیان نور است.

سرهنگ نمدچیان گفت: آشنا کردن جوانان با روحیات و ارزش های دوران دفاع مقدس بهترین راه برای بیمه کردن آنان است.

وی حضور اقشار مختلف بویژه نسل جوان را در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس موجب تعمیق ارزش های دفاع مقدس و انقلاب عنوان کرد و افزود: این اردو ها تاثیر بسیار خوب بر قشر نوجوان و جوان جامعه دارد./6





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.