اخبار سبزوار پيام : مذهبی


اخبار » مذهبی / تاریخ خبر: 30 فروردين 1393 / کد مطلب: 8515 / نظرات: 0

مسابقات دانش آموزی استان در سبزوار پایان یافت :


برترین های مسابقات قرآن ومعارف اسلامی معرفی شدند


برترین های مسابقات قرآن ومعارف اسلامی معرفی شدند سبزوارپیام- اسامی برترین های سی و دومین دوره مسابقات قرآن و معارف اسلامی دانش آموزان دختر گروه یکم استان خراسان رضوی روز جمعه در سبزوار اعلام شد.
 
به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش سبزوار ، رییس اداره قرآن ، نماز و عترت اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی نتایج این دوره از مسابقات را که از روز چهار شنبه در سبزوار برگزار شده بود ،اعلام کرد.

دکتر میکائیل باقری گفت: در رشته حفظ مریم طزری از سبزوار، مهدیه سادات هاشمی از ناحیه پنج مشهد ، زهرا حسین پور از گناباد، سیده معصومه الموسوی از نیشابور ، کوثر سادات موسوی از ناحیه یک و سمانه سادات اساسی از ناحیه پنج مشهد حائز رتبه اول شدند.

وی ادامه داد: در مسابقات صحیفه سجادیه زینب میرزایی از ناحیه شش ، مبینا روحی از چناران ، زهرا رضایی زانوقی از ناحیه پنج و فاطمه سادات حسینی از ناحیه یک مشهد رتبه اول را به دست آوردند

وی ادامه داد: در رشته قرائت زهرا شم آبادی ، فاطمه احمدی ، زینب ضیا دوست ، فاطمه عطایی و زهرا بروغنی همگی از سبزوار به همراه زهرا سادات موسوی از ناحیه یک و فاطمه عطایی از ناحیه دو مشهد حائز رتبه اول در این رشته شدند.

وی افزود: در رشته مفاهیم نیز سیده زهرا رباط جزی و رویا فضایلی از ناحیه یک مشهد به همراه عطیه حاجت بیگی رتبه اول این رشته از مسابقات را کسب کردند.

دکتر باقری ادامه داد: در مسابقات نهج البلاغه هم لیلا طلوع و فائره خواجوی از ناحیه یک مشهد به همراه زهرا بلوچیان از ناحیه هفت و زینب زرگری از ناحیه شش مشهد حائز رتبه اول شدند.

وی ادامه داد: در رشته حفظ نیز زهرا سادات حسینی ،علیه مهدوی نیا ، سیده زهرا علمی و فهیمه مرادیان از ناحیه یک مشهد به همراه فرزانه حیران از چناران و نجمه افسرده از نیشابور رتبه دوم را کسب کردند.

رییس اداره قرآن ، نماز و عترت اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی ادامه داد: در رشته صحیفه سجادیه نیز مهسا رازقندی ، و الهام سالاری از سبزوار به همراه فاطمه داودی از ناحیه یک و فائزه کیذوری از ششتمد حائز رتبه دوم شدند.

وی ادامه داد: در رشته قرائت نیز سیده معصومه حسینی آقاجانی از ناحیه دو ، انسیه کاتب از ناحیه یک ، نفیسه فتح آبادی از نیشابور، مهسا جعفر زاده از ناحیه سه ، فاطمه رحیمی از تربت جام و المیرا قوچانی از تبادکان در رتبه دوم قرار گرفتند.

وی افزود: در رشته مفاهیم نیز زهرا سادات ارغدی از ناحیه شش ، مائده آذر کیش از ناحیه دو ، نعیمه مرگانی از سبزوار، و زهرا رضایی مقدم از ناحیه یک مشهد رتبه دوم این رشته را کسب کردند.

رییس اداره قرآن ، نماز و عترت اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی ادامه داد: معصومه سادات هاشمی و فاطمه صفایی از ناحیه یک مشهد به همراه مهتاب مباشری از ناحیه شش و عارفه امیر احمدی از سبزوار رتبه دوم نهج البلاغه را بدست آوردند.

وی بیان کرد: رتبه سوم رشته حفظ این مسابقات نیز به ملیحه چوبدار، الهام وحید پور و الهه فیض آبادی از سبزوار ، عاطفه غفاری مقدم از نیشابور، حوریه حقیقی از ناحیه پنج و مهدیه عبا باف از ناحیه دو مشهد رسید.

وی ادامه داد: رتبه سوم رشته صحیفه سجادیه این مسابقات را نیز زیور شریف از ناحیه یک مشهد الهام عباسی از تربت حیدریه ،لیلا یغلانی از ناحیه دو و کوثر اسکندری از تربت جام کسب کردند.

دکتر باقری ادامه داد: ساجده برزویی از سبزوار، زهرا اسدی از تربت جام ، ساجده رستگار از کاشمر، هدی عرفانی از ناحیه هفت و سمیه عبدالهی از ناحیه پنج و تکتم بهلول زلده از ناحیه سه به رتبه سوم در رشته قرائت دست یافتند.

وی ادامه داد: در رشته مفاهیم نیز سعیده زنگنه از گناباد، زهرا دولت آبادی از سبزوار، ملیحه رضایی از تربت حیدریه و هانیه گردان از نیشابور رتبه سوم را کسب کردند.

وی گفت: در رشته نهج البلاغه نیز خواهران مهدیه رضایی و نرگس حسینی از تربت جام به همراه فاطمه خلیق از ششتمد و عارفه رمضانپور از ناحیه شش مشهد رتبه سوم را کسب کردند.

وی در پایان از نحوه و کیفیت برگزاری مسابقات در سبزوار ابراز خرسندی کرد و گفت: خوشبختانه این مسابقات به بهترین وجه ممکن در سبزوار برگزار شد.

سی و دومین دوره مسابقات قرآن و معارف اسلامی دانش آموزان دختر گروه یکم استان خراسان رضوی با حضور جمعی از مسوولان عصر چهارشنبه در سبزوار آغاز شده بود.

در این مسابقات 450 دانش آموز دختر از نواحی مشهد ، تربت حیدریه ، تربت جام ، گناباد ، نیشابور ، ششتمد ، سبزوار، چناران ، تبادکان و کاشمر حضور داشتند.

سی و دومین دوره مسابقات قرآن و معارف اسلامی خراسان رضوی در بخش پسران نیز از سوم اردیبهشت ماه در سبزوار برگزار می شود./6





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.