اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 30 فروردين 1393 / کد مطلب: 8517 / نظرات: 0


امام جمعه شهر روداب سبزوار:اقتدار ملی یک کشور، هویت آن را حفظ می کند



سبزوارپیام- امام جمعه شهر روداب سبزوار گفت :اقتدار ملی برای حفظ کننده هویت یک کشور است.
 
به گزارش"سبزوار پیام"به نقل از ایرنا، حجت السلام اسماعیل کیانی مقدم در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر روداب سبزوار در سخنانی روز ارتش و سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را گرامی داشت .

وی اظهار کرد: اقتدار حافظ هویت ،مایه عزت و وسیله رسیدن به آرمان ها است و تمام تلاش دشمن در جهت نابود کردن اقتدارملی کشورها می باشد.

وی افزود: در مقابل زیاده خواهی دشمنان باید ایستاد و نباید تسلیم و عقب نشینی کرد بلکه باید اقتدار ملی را افزایش داد.

امام جمعه روداب با بیان اینکه اقتدار ملی فقط به معنای اقتدار نظامی نیست ، گفت : باید اقتدار علمی و اقتدار اقتصادی بدست آورد و قدرت اخلاقی ،اجتماعی و معنوی خود را بالا ببریم .

وی با اشاره به اینکه کسب اقتدار همه جانبه راه مقابله با زیاده خواهی دشمن است ، اظهار داشت : اگر ملت ما می خواهد درمقابل تهدیدها بایستد نیروهای مسلح در بخش های مختلف باید روز به روز خود را تقویت کنند.

امام جمعه روداب به کارنامه درخشان سپاه و ارتش اشاره کرد و افزود: وقتی با ایمان و عقیده وارد میدان شده و یک مدیریت جهادی داشته باشیم مسلما پیروز خواهیم شد.

وی اظهارداشت: دشمنان کشور ما بدانند که ما ذره ای از استقلال کشور، اقتدار ملی و عزتمان کوتاه نخواهیم آمد.

امام جمعه روداب همچنین خواستار تحقق نامگذاری سال 93 شد و گفت :امسال باید در مسائل فرهنگی ،انقلاب ایجاد شود و در این زمینه باید از آموزش و پرورش و دانشگاهها شروع کنیم.

وی گفت : توقع ما از مراکز علمی کشور این است که اگر احیانا یک جوان کم اعتقاد وارد دانشگاه شد بعد از فارغ التحصیل شدن عمیقا متدین و دارای تعهد دینی و اخلاق اسلامی باشد./6





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.