اخبار سبزوار پيام : مذهبی


اخبار » مذهبی / تاریخ خبر: 1 ارديبهشت 1393 / کد مطلب: 8529 / نظرات: 0


امام جمعه موقت خوشاب:حضرت فاطمه زهرا (س) نمونه بارز ولایتمداری است


سبزوارپیام - امام جمعه موقت خوشاب گفت : حضرت فاطمه زهرا (س) نمونه بارز ولایتمداری و دفاع از ولایت است .
 
به گزارش "سبزوار پیام"حجت الاسلام سید محمد کاظم شبیری نسب روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : آن حضرت به همه می آموزد که بایستی با همه وجود و در هر شرایطی برای دفاع از ولایت حاضر شد.

وی اظهار داشت : با وجود اینکه این بانوی بزرگوار معتقد بود نیازی به حضور زن در ملاء عام و اجتماع نیست ولی در دفاع از ولایت که مهم ترین امر در اسلام است در هدایت جامعه احساس مسوولیت کرده و به عنوان حامی ولایت به عرصه می آیند.

امام جمعه موقت خوشاب ، حضرت زهرا (س) را نمونه ای عالی برای زندگی فردی، اجتماعی، عبادی و انسانی کامل دانست و افزود: ایشان می تواند برای همه انسان ها الگوی مناسبی باشد.

حجت الاسلام شبیری نسب ، حضرت زهرا (س) را در عرصه عبادی والاترین خواند و گفت: ایشان در عبادات خود چنان محو خداوند است که گویی چیزی جز او را نمی بیند.

وی با تاکید بر ترویج فرهنگ فاطمی در جامعه افزود : ترویج این فرهنگ همان سبک زندگی اسلامی است که موجب برطرف شدن بسیاری از آسیب ها و مشکلات در جامعه می شود.

وی به بخشی از زندگی حضرت فاطمه زهرا (س) پرداخت و گفت : آن بانوی بزرگوار به عنوان الگو و اسوه در همه زمینه ها همچون خانه داری ، همسرداری ، احترام به والدین ، حجاب و عفاف هستند.

وی افزود : یک سبک زندگی حضرت فاطمه زهرا (س) در مدیریت خانه همان اقتصاد مقاومتی است که در این بخش نیز به عنوان یک اسوه مطرح هستند./6





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.