اخبار سبزوار پيام : مذهبی


اخبار » مذهبی / تاریخ خبر: 4 ارديبهشت 1393 / کد مطلب: 8547 / نظرات: 0

سیدجواد حسینی:


به مناطق کمترتوسعه یافته در بخش فعالیت های قرآنی توجه ویژه می شود


به مناطق کمترتوسعه یافته در بخش فعالیت های قرآنی توجه ویژه می شود سبزوارپیام – مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت : به مناطق کمترتوسعه یافته در بخش فعالیت های فرهنگی و قرآنی توجه ویژه می شود.
 
به گزارش"سبزوار پیام" سیدجواد حسینی چهارشنبه شب در حاشیه افتتاحیه مسابقات قرآنی استان خراسان رضوی در سبزوار در گفت و گو با خبرنگاران افزود : سیاست ما در این بخش بر مبنای عدالت سیاست ترجیحی است و نیاز هست که به این مناطق توجه بیشتری شود.

وی با بیان اینکه تعمیق باورهای دینی مهمترین عامل اجتماعی شدن دانش آموزان است ، گفت : برگزاری فعالیت های فرهنگی و قرآنی موجب ترویج و نفوذ معارف قرآن و اسلام در دلها و کاربردی کردن این معارف بویژه در نسل جوان جامعه می شود.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی با اشاره به برگزاری سی و دومین دوره مسابقات استانی در سبزوار اظهار داشت : مرحله استانی این مسابقات تیرماه و مسابقات ملی قرآن کریم مردادماه در مشهد مقدس برگزار می شود.

حسینی با بیان اینکه سند جامع نماز امسال مصوب و تدوین شده است ، افزود : بسترهای اجرای این سند جامع در همه مناطق از جمله مناطق محروم و کمتر توسعه یافته در حال فراهم شدن است.

وی با بیان اینکه قرآن و عترت جمع هستند که اگر تفکیک شوند به نتیجه نمی رسیم ، اظهار داشت : با توجه ویژه و برنامه ریزی در آیات پرکاربرد ، امام شناسی ، سیره اهل بیت و ... را علاوه بر بحث موضوعی قرآن هدف قرار داده ایم .

وی با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی هم گفت : آموزش و پرورش به عنوان جدی ترین مخاطب حوزه فرهنگ است که بایستی هر چه بیشتر در این بخش برنامه ریزی و تلاش کنیم./6





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.