اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 4 ارديبهشت 1393 / کد مطلب: 8549 / نظرات: 1


بخشدار ششتمد: استقرار فرمانداری ششتمد زمینه ساز مدیریت جهادی در این منطقه خواهد بود


بخشدار ششتمد در اولین جلسه شورای اداری ششتمد گفت: امسال از سوی مقام معظم رهبری سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری شده است و قدم برداشتن در راستای این هدف برای ما یک تکلیف است.
علیرضا عبداللهی افزود: استقرار فرمانداری ششتمد در امسال زمینه ساز مدیریت جهادی خواهد بود و سعی خواهیم کرد تا در مسیر تحقق شعال سال گام برداریم.
وی ادامه داد: امیدواریم دولت تدبیر و امید در اجرای سیاست های کلان خود موفق عمل نماید تا سال خوبی را برای مردم عزیز شاهد باشیم.
بخشدار ششتمد گفت: امیدواریم طرح های نیمه تمام عمرانی ، خدماتی ، آموزشی و پژوهشی و سرآمد همه طرح ها ابلاغ شهرستان ششتمد با تدابیر دولت محترم و مدیریت جهادی امسال تحقق یابد و شاهد جهش خوبی در به سرانجام رسیدن پروژها سطح منطقه باشیم.
عبداللهی ادامه داد: بحث ابلاغ شهرستان ششتمد دغدغه همه مسئولین و مردم ششتمد است که انتظار مردم از مسئولین و نمایندگان تحقق هرچه سریعتر این مهم است.
بخشدار ششتمد به طبیعت بکر منطقه و حضور گردشگران در منطقه نمونه گردشگری ششتمد اشاره کرد و گفت: گروهی از دوستداران طبیعت از سبزوار وششتمد اقدام به پاکسازی زباله های منطقه رودخانه ششتمد خواهند کرد.
عبدالهی گفت: بحث گازرسانی به منازل در ششتمد سرعت بهتری به خود گرفته و باتوجه به معرفی اولین مسئول اداره گاز ششتمد روند خدمات رسانی به شهروندان مطلوب تر نیز خواهد شد.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.