اخبار سبزوار پيام : مذهبی


اخبار » مذهبی / تاریخ خبر: 6 ارديبهشت 1393 / کد مطلب: 8553 / نظرات: 0


برترین های مسابقات قرآن دانش آموزی استان درسبزوار معرفی شدند


برترین های مسابقات قرآن دانش آموزی استان درسبزوار معرفی شدند سبزوار پیام  -برترین های سی و دومین دوره مسابقات قرآن و معارف اسلامی دانش آموزان گروه یک خراسان رضوی روز جمعه با حضور جمعی از مسوولان استانی طی آئینی در سبزوار معرفی شدند.
 
به گزارش روابط عمومی آموزش وپرورش سبزوار ، دبیر اجرایی این مسابقات گفت: در رشته اذان این مسابقات امیر حسینی و علی توانگر از کاشمر ، ابوالفضل طبسی از سبزوار، مصطفی صادقی فر از تربت جام ، امیر رسولی از نیشابور و علیرضا طاهری از ناحیه 2 مشهد حائز رتبه اول شدند.

حسین رجبی افزود: در رشته حفظ قرآن نیز دانش آموزان رضا کمالی و احمد محمدی از ناحیه 1 مشهد و ناصر رخشانی و محمد یوسف قیومی از ناحیه 5 مشهد مصطفی صابریان از ناحیه 6 مشهد و محمدرضا مهدیانی از نیشابور حائز رتبه اول شدند.

وی ادامه داد: در رقابت صحیفه سجادیه نیز محمد پاک دل از کاشمر، محمد سجاد قانعی از گناباد سعید علی آبادی از سبزوار و محمد سرتراش از ناحیه دو مشهد مقام برتر را کسب کردند.

رجبی اظهار کرد: در رشته قرائت قرآن کریم نیز سید علی حسینی از تبادکان ، حمید رضا قانع از ناحیه 6 مشهد، سجاد پورمحمد از ناحیه 3 مشهد علی سجادی نسب از گناباد، ابراهیم عقیلی از ناحیه 2 مشهد و عماد علی زاده از تربت جام مقام نخست این مسابقات را به دست آوردند.

وی ادامه داد: در رشته مفاهیم نیز دانش آموزان محمد بی غم از چناران ، مهدی عطایی ،سید مهدی سجادی و احمد رضا افشاری از ناحیه 1 مشهد حائز رتبه برتر شدند.

وی بیان کرد: در مسابقات نهج البلاغه نیز دانش آموزان علی نژاد ابراهیم از کاشمر، دانیال زارع از ناحیه 7 مشهد، محمد ابراهیم محصل از ناحیه 1 مشهد و حسام گلیانی از ناحیه 6 مشهد رتبه اول این مسابقات را کسب کردند.

سی و دومین دوره مسابقات دانش آموزی قرآن و معارف گروه یک به مدت سه روز در سبزوار برگزار شده بود که حدود 500 دانش آموز از نواحی مشهد و شهرستان های تربت حیدریه ، تربت جام ، گناباد ، نیشابور ، ششتمد ، سبزوار، چناران ، تبادکان و کاشمر در این مسابقات شرکت داشتند./6





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.