اخبار سبزوار پيام : ورزشی


اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 11 ارديبهشت 1393 / کد مطلب: 8577 / نظرات: 0

به مناسبت روز كارگر:


همایش پیاده روی عمومی در سبزوار برگزار شد


همایش پیاده روی عمومی در سبزوار برگزار شد  به مناسبت روز جهانی کارگر، همایش پیاده روی عمومی با عنوان بزرگداشت شهید برونسی روز پنجشنبه در سبزوار برگزار شد.
 
به گزارش خبرنگار ایرنا، معاون مدیر کل و رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی سبزوار در حاشیه برگزاری این همایش در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: کارگران نقش آفرینان اصلی توسعه کشور هستند.

حسین ملوندی اظهار داشت: کارگران به عنوان مولد و زحمتکش نقش بارز و بسزایی در شکوفایی و افتخار کشور داشته اند.

وی افزود : 11 اردیبهشت ماه فرصت مغتنمی است تا ضمن یادآوری ضرورت توجه به نقش و جایگاه کارگران در توسعه اقتصادی کشور، اهتمام جدی در ارتقای جایگاه این جهادگران داشته باشیم.

وی با اشاره به نامگذاری امسال توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی به سال ˈاقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادیˈ اظهار داشت: همه ما بایستی با فرهنگ صحیح و کار شایسته زمینه رشد و توسعه بیشتر کشور را فراهم کنیم.

ملوندی بازدید از واحدهای تولیدی و صنعتی، افتتاح پایگاه مقاومت بسیج شرکت تعاونی ارژن چوب، اهدای خون توسط تشکلات کارگری و کارفرمایی، تجلیل از کارگران نمونه و برگزاری مسابقات ورزشی را از جمله برنامه های این شهرستان در هفته کار و کارگر عنوان کرد.

در این همایش که از پارک ارم به مقصد مزار شهدای گمنام سبزوار برگزار شد، جمعی از مسوولان، کارگران شرکت ها، کارگاه ها، کارخانجات، بسیج کارگری و خانوده های آنان حضور داشتند.

در این مراسم همچنین به تعدادی از شرکت کنندگان به قید قرعه جوایزی از جمله سفر زیارتی مشهد مقدس، لوازم خانگی، لباس ورزشی و جوایز نقدی اهدا شد./2






منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.