اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 12 ارديبهشت 1393 / کد مطلب: 8580 / نظرات: 1


نماینده سبزوار در مجلس:معلمان بزرگترین تولید کننده ثروت هستند


نماینده سبزوار در مجلس:معلمان بزرگترین تولید کننده ثروت هستند  نماینده مردم شهرستان های سبزوار ، جوین ، جغتای ، خوشاب و داورزن در مجلس شورای اسلامی گفت : بزرگترین تولید کننده ثروت فرهنگیان ،معلمان و فرهیختگان جامعه هستند.
 
به گزارش خبرنگار ایرنا ، رمضانعلی سبحانی فر روز پنجشنبه در نشست شورای اداری سبزوار، افزود : جامعه ای ثروتمند است که نیروی انسانی باسواد و کارآمد تربیت کند و همه می دانند که این نیروها توسط معلمان پرورش می یابند.

وی با تبریک روز معلم به معلمان ، فرهیختگان و اساتید دانشگاهها، افزود : این قشر علاوه بر تربیت نیروی انسانی، در بعد اخلاقی و تخصصی هدایتگر و روشنگر جامعه می باشند.

وی با اشاره به جایگاه رفیع معلمان و نقشی که در هدایت جامعه دارند، افزود : شما به هر سمتی که روشنگری کنید افکار جامعه به آن سمت کشیده می شود.

وی رسالت معلمان به عنوان هدایتگران جامعه را خطیر و سنگین عنوان کرد و افزود : ارتقای فرهنگ زمینه ساز توسعه اقتصادی است.

سبحانی فر با تاکید بر بکار بستن آموزه های دینی در عرصه های مختلف جامعه، اظهار داشت : متاسفانه در چند سال اخیر ترویج بداخلاقی ها زیاد شده که بایستی با عزم همگانی جامعه را هدایت کنیم.

وی با اظهار اینکه برخی به دلیل منافع شخصی، عده ای یا گروهی را تخریب می کنند،گفت : باید بیاموزیم این مسئله از نظر شرعی حرام است .

وی افزود : این را بدانید که جامعه ما جامعه ای ولایی ، دینی و مذهبی است و تا زمانی که ولایت هست گزندی به جامعه نخواهد رسید.

وی ادامه داد : این وظیفه سنگین بر دوش معلمان است تا هر چه بهتر در نهادینه کردن رعایت حقوق یکدیگر و رعایت قوانین و مقررات و ارتقای فرهنگ تلاش بیشتری داشته باشند .





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.