اخبار سبزوار پيام : اجتماعی





اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 16 ارديبهشت 1393 / کد مطلب: 8591 / نظرات: 0

دومین ابلاغ در شهرداری:


مدیر عامل سازمان آتش نشانی سبزوار منصوب شد


مدیر عامل سازمان آتش نشانی سبزوار منصوب شد سبزوار پیام ـ طی حکمی از سوی شهردار سبزوار دکتر محمد علی طالبی، مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سبزوار منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، در متن ابلاغی مدیرعامل سازمان آتش نشانی سبزوار آمده است:

جناب آقای مهدی احمدی راد

سلام علیکم

سپاس بیکران پروردگار عالمیان را سزاست که توفیق خدمت خالصانه را در فضایی معطر از خون شهیدان در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری به نام سال" اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی" مزین گردیده به ماعنایت فرمود.

با عنایت به شایستگی، تعهد و نظر به تجارب و سوابق ارزنده، مطابق بند 3 صورت جلسه مورخه 93/2/14 شورای سازمان و به استناد ماده 20 اساسنامه سازمان، به موجب این ابلاغ به مدت دو سال به عنوان مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سبزوار منصوب می گردید.

امید است با نگاه دقیق و متکی بر روحیه خدمت گزاری و در پرتو مدیریتی صمیمانه، عالمانه همراه با اخلاص همچون گذشته در جهت تحقق اهداف سازمانی و وظایف محوله با ارائه خدمت بی منت، با دقت و درایت خالصانه و براساس برنامه های ارائه شده پیوست، همه اهتمام و تجربه خویش را به کار گیرید.

از خداوند متعال توفیق روز افزون جنابعالی را در خدمت به آحاد شهروندان فهیم سبزوار خواستارم.

دکتر محمد علی طالبی، شهردار و رئیس شورای سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی سبزوار

گفتنی است مهدی احمدی راد پیش از این سرپرست سازمان آتش نشانی و مسئول حراست شهرداری سبزوار بود که به موجب این ابلاغ به مدیرعاملی سازمان مذکور و سرپرستی حراست شهرداری منصوب گردید./6





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.