اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 16 ارديبهشت 1393 / کد مطلب: 8594 / نظرات: 0


هجمه فرهنگي در دوران امام سجاد(ع) ايشان را خانه نشين كرد


هجمه فرهنگي در دوران امام سجاد(ع) ايشان را خانه نشين كرد
به گزارش روابط عمومي سپاه سبزوار امام جمعه جغتاي در مراسم بزرگداشت مقام شهيد علامه استاد مرتضي مطهري در سپاه ناحيه سبزوار گفت : هجمه فرهنگي در دوران امام چهارم ، فرزند پيامبر را خانه نشين كرد.
حجه الاسلام و المسلمين علي اكبر موحدي پور در اين همايش كه به مناسبت هفته عقيدتي سياسي در سپاه و با حضور مربيان عقيدتي و هاديان سياسي در محل حسينيه ثارا... سپاه سبزوار برگزار گرديد گفت : يكي از بزرگترين اسيبهاي جامعه اسلامي هجمه هاي فرهنگي است كه پس از رحلت رسول مكرم اسلام آغاز شد و حكومت اسلامي را به انحراف كشانيد.
وي افزود : اين هجمه ها آن قدر ادامه و شدت پيدا كرد كه در دوران امام چهارم آن حضرت را خانه نشين كرد بطوريكه به نقل برخي تواريخ فقط 3 نفر به ديدن ايشان مي رفتند و با ايشان در ارتباط بودند.
حجه الاسلام موحدي پور ادامه داد : اين هجمه هاي فرهنگي و انحرافات به جايي رسيد كه در همين دوران در شهر رسول خدا يعني مدينه النبي(ص) و تنها پس ازگذشت 50سال از رحلت پيامبر 25 كلاس آموزش رقص مختلط برگزار مي شد و برخي حاكمان مكه و مدينه از اين رقاصه ها حمايت و استقبال مي كردند.
وي در ادامه به بررسي علل و ريشه هاي دين گريزي در جامعه پرداخت و افزود :عدم شناخت صحيح از دين ، معرفي نادرست دين به مردم ، انحراف برخي بزرگان ديني، مسئوليت گريري و هوي پرستي از جمله مهمترين علل دين گريزي در جامعه اسلامي است.
گفتني است در پايان اين مراسم از مربيان برتر عقيدتي سياسي در سپاه و بسيج تجليل بعمل آمد.   




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.