اخبار سبزوار پيام : اجتماعی





اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 5 آبان 1390 / کد مطلب: 861 / نظرات: 1

نایب رييس شوراي اسلامي شهر سبزوار:


50 واحد صنفي ايجاد كننده سد معبر در شهر سبزوار پلمپ شدند


50 واحد صنفي ايجاد كننده سد معبر در شهر سبزوار پلمپ شدند
 نايب رييس شوراي اسلامي شهر سبزوار از پلمپ حدود 50 واحد صنفي ايجاد كننده سد معبر در سطح شهر سبزوار بر اساس آخرين گزارشات خبر داد و گفت: براي برخورد با سد معبر كنندگان مصمم هستيم. 
   
 مهندس 'جلال تعصبي'  در گفت و گو با خبرنگار ايرنا با اشاره به تشكيل ستاد رفع مزاحمت و سدمعبر در شهر سبزوار و آغاز مقابله با اين معضل از شهريور امسال، افزود: واحدهاي پلمپ شده با پرداخت جريمه ، اخذ تعهد و ... تعيين تكليف شده اند.

وي با اشاره به شدت معضل سدمعبر در خيابان هاي مركزي شهر سبزوار و مقابله با اين معضل بدون استثنا در خيابان هاي اين قسمت شهر ،گفت: 20 نيرو و پنج دستگاه خودرو وانت اجراي اين طرح را برعهده دارند.

وي با بيان اينكه حدود 20 تا 30 درصد نيروها براي برخورد با ايجاد كنندگان سد معبر در چهار راه رضوي سبزوار به كار گرفته شده اند، افزود: گشت زني ، تذكر ، اخطار و ارائه گزارشات توسط ماموران اجرايي ستاد به طور مرتب انجام مي شود.

اين مسوول اظهار داشت: با اجراي اين طرح در خيابان هاي مركزي شهر تجربه خوبي در اين زمينه كسب شده كه شهروندان هم از آن ابراز رضايت كرده اند.

وي با اشاره به ذهنيت موقتي بودن اجراي طرح مبارزه با سدمعبر بين شهروندان ،اظهار داشت: با توجه به گلايه هاي مردم و حتي برخي مسوولان عزم شهرستان بر رفع اين معضل جدي است.

وي جريمه در نظر گرفته شده براي ايجاد كنندگان سد معبر را هم بر اساس جدول تدوين شده و بسته به حجم اشغال معبر متفاوت عنوان كرد.

تعصبي با اشاره به كمبود نيرو براي مقابله اين معضل گفت: مبارزه با سد معبر به ساير نقاط شهر هم به تدريج گسترش مي يابد.

اين عضو شوراي اسلامي شهر سبزوار با بيان اينكه از توقف فروشندگان خودرويي در اطراف ميادين شهر با همكاري فرماندهي انتظامي جلوگيري مي شود، گفت: هدف ما از برخورد با سد معبر اين دسته از فروشندگان بيكار كردن آنها نيست.

وي افزود: به همين منظور محل هايي در ميدان كارگر ، چهار راه رضوي ، ميدان سربداران ، ميدان شهداي كوشك و ... براي ساماندهي و استقرار اين فروشندگان پيش بيني و يا در حال پيش بيني است كه اقدام به مناسب سازي اين محل ها هم شده است.

وي ايجاد اداره ميادين ميوه و تره بار و رفع سد معبر در شهرداري سبزوار را هم در جهت مقابله جدي با معضل سد معبر عنوان كرد.

تعصبي گفت: هنوز به معضل سد معبر توسط فروشندگان سيار و ساماندهي آنها به طور جدي پرداخته نشده است.

وي خاطر نشان كرد: ستاد رفع مزاحمت و سد معبر متشكل از دادستان ، سه عضو شوراي اسلامي شهر سبزوار ، شهردار ، رييس مجمع امور صنفي ، رييس مركز بهداشت ، فرماندهي انتظامي ،نماينده فرمانداري و ديگر ارگان هاي تصميم گيرنده شهر است.

وي افزود: اين ستاد با بررسي شكايات ، ايرادات و گزارشات اقدام به تصميم گيري مي كند.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


ف
سلام. خسته نباشید.

گرچه برای عابرین از نظر رفت و امد در شهر کار خوبی است،اما باید قبول کنیم که با این کار دست فروشان بیکار می شوند.

بعضی انها چند خانواده را میچرخانند.اما با این کار درامد انها به شدت کاهش می یابد.