اخبار سبزوار پيام : اقتصادی


اخبار » اقتصادی / تاریخ خبر: 18 ارديبهشت 1393 / کد مطلب: 8610 / نظرات: 0

شهردار:


بودجه 14میلیارد ریالی شهرداری ششتمد تصویب شد


بودجه 14میلیارد ریالی شهرداری ششتمد تصویب شد سبزوارپیام- شهردار ششتمد گفت: بودجه حدود 14 میلیارد ریالی این شهر توسط شورای اسلامی تصویب شده و شهرداری آمادگی اجرای آن را دارد.
 
به گزارش "سبزوار پیام" حمیدرضا داورزنی امروز در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: 60 درصد از این بودجه در بخش عمرانی و مابقی آن در بخش اداری تخصیص یافت.

وی ادامه داد: با توجه به بافت کوهپایه ای شهر و نیاز به توسعه معابر شهری مبلغ دو میلیارد و 140 میلیون ریال به توسعه معابری شهری اختصاص یافته که از این مبلغ سهم اعتبارات دولتی یک میلیارد و 140 میلیون ریال است.

شهردار ششتمد اظهار داشت: یکی از خدمات ارزشمند و ضروری در شهرهای کوچک توسط شهرداری ها خدمات ایمنی و آتش نشانی می باشد که در همین راستا و با اولویت تجهیز آتش نشانی مبلغ 500 میلیون ریال از اعتبارات دولتی جهت تجهیزات و ادوات ایمنی و آتش نشانی تخصیص یافته است.

داورزنی از تخصیص اعتبار از محل ستاد بحران به شهرداری ششتمد هم خبر داد و گفت: در این خصوص یک میلیارد و 500 میلیون ریال به پروژه جدا سازی آب شرب از آب فضای سبز اختصاص یافته که امیدواریم امسال بتوانیم بخش دیگری از فضای سبز شهر را سامان دهی کنیم .

شهر ششتمد در حدود 30 کیلومتری جنوب سبزوار قرار دارد./6





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.