اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 20 ارديبهشت 1393 / کد مطلب: 8617 / نظرات: 0


امام جمعه ششتمد:حضور جوانان در اعتکاف یک ارزش است


امام جمعه ششتمد:حضور جوانان در اعتکاف یک ارزش است سبزوارپیام- امام جمعه ششتمد گفت : حضور جوانان در اعتکاف یک ارزش بوده و اعتکاف از اعمال حسنه و از رویش های انقلاب است.
 
به گزارش"سبزوار پیام" به نقل از ایرنا ،حجت الاسلام و المسلمین رمضانعلی ثباتی مقدم امروز در جمع مردم ششتمد اظهار کرد: سیل حضور جوانان در مراسم معنوی اعتکاف در مساجد ارزشمند است و این حضور آثار و برکات فراوانی دارد.

وی ادامه داد: اعتکاف فرصتی برای تفکر است که در روزهای اعتکاف این مهم برای معتکفین فراهم می شود.

امام جمعه ششتمد افزود: غفلت زدایی از دیگر آثار و برکات اعتکاف است و برای ما انسانها که زود غافل می شویم اعتکاف فرصت مناسبی برای این غفلت زدایی می باشد.

حجت الاسلام و المسلمین ثباتی مقدم اظهار داشت: مبارزه با تهاجم فرهنگی از دیگر ثمرات اعتکاف است که دلهای خدایی معتکفین تحت تأثیر تهاجمات دشمن قرار نخواهد گرفت.

وی ادامه داد: اعتکاف باعث آمرزش گناهان می شود و اعتکاف خانه تکانی دلهاست و حضور در مراسم معنوی اعتکاف سبب نزدیکی دلها به خداوند باریتعالی می شود.

وی همچنین به سالروز ولادت حضرت جوادالائمه (ع) اشاره کرد و گفت: امامت جواد(ع) در کودکی به امامت رسید و این موضوع باعث ایجاد شبهه برای برخی شد.

حجت الاسلام و المسلمین ثباتی مقدم افزود: امام جواد(ع) با شرکت در مناظرات و پاسخگویی به سووالات آنان باعث رفع شبهات شد.

امام جمعه ششتمد بیان کرد: امام جواد(ع) پایگاه امامت و ولایت را با تربیت شاگردان برجسته و پدیدآوردن حوزه علمی ارتقا داد.

وی به سالروز ولادت حضرت امیرالمؤمنین (ع) هم اشاره کرد و گفت: آن حضرت احیاءگر سنت پیامبر و صاحب اسرار نبی مکرم اسلام بود./6





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.