اخبار سبزوار پيام : عمراني


اخبار » عمراني / تاریخ خبر: 22 ارديبهشت 1393 / کد مطلب: 8632 / نظرات: 0


افتتاح دبستان دخترانه شیخ حسن داورزنی


افتتاح دبستان دخترانه شیخ حسن داورزنی به گزارش  روابط عمومی اداره آموزش و پرورش داورزن  دبستان دخترانه شیخ حسن داورزنی این شهرستان افتتاح شد.

 در مراسم افتتاحیه این دبستان ،مهندس هاشمی نسب، مدیر کل  نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس خراسان رضوی  ، رئیس و معاونت پرورشی اداره آموزش و پرورش منطقه ششتمد و جمعی از مسئولین، خیرین  شهرستان داورزن حضور داشتند.
مدیر کل نوسازی مدارس خراسان رضوی در این مراسم گفت :فضاهای آموزشی در تعلیم و تربیت نقش بسزایی دارد اما از همه مهمتر نقش معلم می باشد.

مهندس هاشمی نسب افزود: در واقع معلم است که همه این تلاشهایی که صورت می گیرد را از طریق تعلیم و تربیت به دانش آموزان منتقل و به ثمر می رساند.
وی با بیان این مطلب افزود:تعلیم و تربیت بسیار مهم است. اگر بخواهیم مملکت خوبی را داشته باشیم باید جوانهای ما تعلیم و تربیت خوبی داشته باشند. در تعلیم و تربیت به واقع فرایندی که صورت می گیرد و نیروی انسانی که تربیت می شود آینده مملکت ما را می سازد.
در ادامه مهندس هاشمی نسب انتظار خود را از خیرین حاضر در جلسه اینگونه بیان داشت و افزود: از خیرین عزیزی که در جمع ما هستند این انتظار را داریم که نیاز نیست ما یک رقم بزرگی را برای بحث فضای آموزشی که آینده مملکتمان را می سازد به هزینه بگیریم بلکه می شود تعدادی از خیرین در هر وسعی که هستند اعتباری را در نظر بگیرند و یک فضای آموزشی خوب بسازند.
ایشان در ادامه خاطرنشان کرد:نیروی انتظامی، سپاه و بسیج در لب مرزها تلاش و فعالیت دارند و از طریق ایجاد پاسگاه کمک می کنند که پرچم نظام جمهوری اسلامی ایران برافراشته نگه داشته شود و در این وضعیت هم تنها جایی که پرچم نظام جمهوری اسلامی برافراشته است یک مدرسه می باشد که در شهرها و روستا ها بنا شده است در واقع پرچم جمهوری اسلامی زیربنای آموزش و پرورش و وزارت آموزش و پرورش زیربنای نظام جمهوری اسلامی می باشد.
مدیرکل نوسازی در ادامه سخنان خود قول تکمیل فضاهای آموزشی دبستان استثنایی داورزن، سالن ورزشی چشام و سالن کنفرانس دبستان شیخ حسن داورزنی و در ادامه سخنان خود راجع به هوشمندسازی مدارس قول اختصاص چهار برد هوشمند ، رایانه و دیتا پرژکتور را به مدیریت آموزشگاه و دانش‎آموزان دادند .
لازم به ذکر است دبستان شیخ حسن داورزنی شامل 12 کلاس درسی در سه طبقه بوده که از محل اعتبارات ملّی تخریب و بازسازی گردیده است.
آقای رامشینی ریاست اداره آموزش و پرورش شهرستان داورزن نیز طی سخنانی از حضور مدیر کل محترم و هیئت همراه، خیرین و کلیه میهمانان حاضر در جلسه قدردانی نمودند. در پایان مراسم لوح هایی به رسم یادبود به از طرف ریاست اداره آموزش و پرورش به خیرین اهداء گردید.






منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.