اخبار سبزوار پيام : ورزشی


اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 26 ارديبهشت 1393 / کد مطلب: 8648 / نظرات: 0

مربی تیم هندبال ثامن الحجج (ع) سبزوار:


امسال لیگ سختی را سپری کردیم


امسال لیگ سختی را سپری کردیم  مربی تیم هندبال ثامن الحجج (ع) سبزوار گفت: امسال سخت ترین لیگ را به خاطر طولانی شدن و وقفه هایی که در آن به وجود آمد داشتیم.
 
ˈحمید شجاعˈ روز پنجشنبه در آستانه دیدار هفته پایانی با صبای قم از رقابت های لیگ برتر کشور به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: وقفه های دو یا سه ماه در لیگ موجب می شود برنامه آماده سازی برای تیم ها سخت باشد.

وی با بیان اینکه شرایط برای ما نیز که در این مدت درگیر رقابت های جام باشگاه های آسیا و جام ملت ها بودیم سخت بود گفت: اما با توان خوبی که تیم داشت توانستیم نتایج مطلوب کسب کنیم.

وی رقابت های لیگ امسال را در مجموع بهتر از سال های گذشته عنوان کرد و افزود: امسال تیم ها قوی تر بودند و بازی های خوبی را از آن ها شاهد بودیم تا جایی که نتیجه بسیاری از دیدارها از قبل قابل پیش بینی نبود.

شجاع با اشاره به رقابت پیش رو در هفته پایانی لیگ برتر هندبال با تیم صبای قم اظهار کرد: هر چند نتیجه این دیدار برای دو تیم تاثیری ندارد ولی ما با پیروزی در این دیدار از حیثیت قهرمانی خود دفاع می کنیم.

وی وضعیت تیم خود را بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت: تلاش می کنیم در این دیدار هم بهترین بازی را ارائه کنیم.

او در باره تیم حریف نیز افزود: تیم صبای قم هم تیم خوبی است هر چند در جایگاه پایین جدول است اما در هفته گذشته مقابل تیم نیک اندیش اصفهان مساوی کرده است.

وی با بیان اینکه اعضای تیم صبای قم نیز در مقابل ما انگیزه دارند و می خواهند بازی خوبی را ارائه دهند، گفت: به طور یقین بازی خوبی را از دو تیم شاهد خواهیم بود.

تیم هندبال ثامن الحجج (ع) سبزوار هم اکنون با کسب 32 امتیاز در صدر جدول رده بندی لیگ برتر باشگاه های کشور قرار دارد و تیم های ثامن الحجج (ع) مشهد و بافق یزد هم به ترتیب دوم و سوم هستند.

تیم ثامن الحجج (ع) سبزوار در هفته پایانی مسابقات لیگ برتر هندبال کشور روز جمعه(فردا) ساعت 16 و 30 دقیقه در سالن سربداران این شهرستان میزبان تیم صبای قم است.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.