اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 27 ارديبهشت 1393 / کد مطلب: 8655 / نظرات: 0


امام جمعه خوشاب:ملت و مسوولان در مواضع هسته ای کشورمان محکم ایستاده اند


سبزوار پیام - امام جمعه خوشاب گفت :مواضع وزارت امور خارجه کشورمان در رابطه با مسائل هسته ای و در مقابل کشورهای 1+5 ، مواضعی محکم است که ملت و مسوولان بر آن ایستاده اند.
 
به گزارش "سبزوار پیام" به نقل از ایرنا ، حجت الاسلام و المسلمین محمد صاحبی در خطبه های نمازجمعه این هفته شهرستان خوشاب افزود : آمریکا، غرب و دنیا باید توجه کنند که مواضع جمهوری اسلامی ایران و وزارت امور خارجه، مواضع تمام ملت ایران است.

وی اظهارکرد : مردم ایران با استحکام و قدرت تمام از موضع هسته ای کشورشان حمایت کرده و به هیچ وجه مواضعی را که دشمن می خواهد به ایران تحمیل کند، نمی پذیرند.

امام جمعه خوشاب در ادامه به موضوع ازدواج جوانان اشاره کرد، گفت: برای رفع مشکلات ازدواج جوانان علاوه بر ارایه تسهیلات بیشتر در این زمینه، بایستی فرهنگ ازدواج ساده و بدون تشریفات در جامعه ترویج شود.

وی با اشاره به موانع موجود در سر راه ازدواج جوانان از مسوولان خواست با فراهم کردن زمینه ازدواج جوانان از اشاعه منکرات و آسیب های اجتماعی در جامعه جلوگیری کنند.

وی به شیطنت های دشمنان اشاره کرد و گفت : با تغییر نگاه فرد نسبت به زندگی و افزایش سطح فرهنگی جامعه می توان از دسیسه های غرب نیز به سلامت عبور کرد.

وی در مورد میزان مهریه های غیر معقول افزود : دایره انتخاب و تصمیم گیری جوانان نسبت به امر ازدواج باید در روند تکاملی نسبت به پیش ارتقا یافته و با آسان گیری امر ازدواج جامعه را از بی بند و باری نجات داد./6





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.