اخبار سبزوار پيام : ورزشی


اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 27 ارديبهشت 1393 / کد مطلب: 8657 / نظرات: 0


مربی تیم هندبال ثامن الحجج سبزوار:وحدت تیمی موجب قهرمانی شد


سبزوارپیام - مربی تیم هندبال ثامن الحجج(ع) سبزوار گفت : وحدت تیمی ، برنامه ریزی ، تلاش و حمایت های خوب اسپانسر موجب قهرمانی در لیگ برتر شد .
 
به گزارش"سبزوار پیام" حمید شجاع جمعه شب پس از جشن قهرمانی در سالن سربداران سبزوار طی گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : با همت و همدلی خوبی که بین بچه ها بودیم توانستیم برای دومین سال متوالی با اقتدار قهرمان لیگ برتر شویم .

وی با بیان اینکه از سه هفته مانده به پایان لیگ قهرمانی تیم ثامن الحجج (ع) سبزوار مسجل شده، اظهار کرد : اکثریت بازیکنان تیم ما را بازیکنان تیم ملی تشکیل می دهند و با برنامه ریزی و تمرینات خوبی که داشتیم این نتیجه قابل پیش بینی بود.

وی در خصوص دیدار با صبای قم هم استفاده از ضدحملات را موجب پیروزی عنوان کرد و گفت : دو تیم بازی خوب و تماشاگرپسندی ارایه کردند.

مربی تیم هندبال ثامن الحجج(ع) سبزوار افزود : تیم صبای قم بازی جوانمردانه و یکی از بهترین بازیهایش را در مقابل ما ارایه کرد .

شجاع با بیان اینکه تیم های ضعیف زمانی که در مقابل تیم های قوی قرار می گیرند با انگیزه بالا بهترین بازی خود را ارایه می دهند ، افزود : تیم صبای قم تیم جوان و جنگنده ای است که در صورت حمایت می تواند در زمره تیم های قوی قرار گیرد.

وی در خصوص بازی تیمش نیز گفت : در نیمه اول این دیدار بچه ها به لحاظ اینکه سه هفته قبل قهرمانی تیم مسجل شده بود بازی را آسان گرفته بودند اما رفته رفته با ارزیابی هایی که از تیم حریف انجام دادند بازی را در دست گرفتند.

وی با رضایت از بازیکنان تیمش در ارایه یک بازی خوب ،افزود : ˈاله کرم استکیˈ از بازیکنان شاخص در این دیدار بود که توانست از فرصت های بدست آمده به خوبی استفاده کرده و فرصت ها را به گل مبدل کند.

شجاع لیگ امسال را سخت و طولانی عنوان کرد و افزود : وقفه های دو یا سه ماهه در لیگ موجب می شود برنامه آماده سازی برای تیم ها سخت باشد.

مربی تیم هندبال ثامن الحجج(ع) سبزوار گفت : برای ما هم که در این مدت درگیر رقابت های جام باشگاه های آسیا و جام ملت ها بودیم نیز سخت بود زیرا فشار زیادی روی تیم و کادر فنی بود.

وی افزود : اما با پتانسیل بالایی که تیم داشت توانستیم نتایجی خوبی کسب کنیم .

تیم هندبال ثامن الحجج (ع)سبزوار در مجموع با کسب 34 امتیاز توانست مقام قهرمانی لیگ برتر را به خود اختصاص دهد و تیم ثامن الحجج (ع) مشهد هم عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد./6





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.