اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 3 خرداد 1393 / کد مطلب: 8698 / نظرات: 0


محسنی ثانی :دعوت عربستان از ظریف نقطه عطف تاریخ مناسبات ایران و این کشور است


محسنی ثانی :دعوت عربستان از ظریف نقطه عطف تاریخ مناسبات ایران و این کشور است سبزوار پیام ـ عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: دعوت عربستان از ظریف می‌تواند به عنوان نقطه عطفی در تاریخ مناسبات ایران و این کشور باشد.
 
به گزارش "سبزوار پیام" به نقل از فارس محمدرضا محسنی‌ثانی اظهار داشت: متأسفانه چندسالی است که یک وضعیت نامطلوب و غیر قابل قبول در روابط ما با کشور عربستان و برخی کشورهای حاشیه خلیج فارس حاکم شده است.

نماینده مردم شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بخش عمده‌ای از این وضعیت مربوط به شیطنت‌های آمریکا و اسرائیل است که توانسته بودند فضایی را ایجاد و کشورهای این منطقه را نسبت به جمهوری اسلامی ایران بدبین کنند.

وی افزود: بخش دیگری از این وضعیت نامطلوب به دلیل نبود یک تعامل سازنده و نوع نگاه دولت به این کشورها بود که باعث تیره و مخدوش شدن روابط ما با این کشورها شده بود.

رئیس کمیته امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نوع نگاه دولت امروز تعاملی و سازنده است؛ یادآور شد: ملت‌های مسلمان باید نسبت به ایجاد روابط سازنده و تعاملی تلاش کنند و نگذارند دشمن به اهداف خود در زمینه‌های مختلف دست یابند.

عضو مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی افزود: امیدواریم این تعامل و ارتباط، منجر به ایجاد یک رابطه خوب با کشورهای حاشیه خلیج فارس و عربستان شود تا بتوانیم سطح تبادلات، همکاری‌ها و دوستی خود را نیز در زمینه‌های مختلف افزایش دهیم./6





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.