اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 8 خرداد 1393 / کد مطلب: 8723 / نظرات: 0


رئیس شورای اسلامی شهرستان داورزن: امیدواریم دولت نگاه ویژه‌ای به داورزن داشته باشد



سبزوار پیام ـ رئیس شورای اسلامی شهرستان داورزن با بیان اینکه داورزن از شهرهای محروم کشور است، گفت: امیدواریم دولت نگاه ویژه‌ای به این شهرستان داشته باشد.

به گزارش "سبزوار پیام" علیرضا داورزنی در جلسه شورای اداری شهرستان داورزن با بیان اینکه این شهر جزو محروم‌ترین شهرهای کشور است، اظهار داشت: متأسفانه هیئت وزیران در جلسه‌ای این شهر را جزو شهرهای محروم ندانسته‌ و آن را برخوردار اعلام کرده‌اند، در حالی که فضای شهر و درصد برخورداری آن گویای واقعیت دیگری است.

وی با بیان اینکه هنوز ادارات به طور کامل در این شهرستان استقرار نیافته‌اند، افزود: متأسفانه با وجود اینکه این منطقه چند سالی است شهرستان شده و دارای ظرفیت‌ و استعدادهای فراوانی در راستای توسعه نیز هست اما هنوز ادارات و زیرساخت‌های لازم در آن ایجاد نشده است.

داورزنی با بیان اینکه نداشتن شبکه دیجیتالی از خواسته‌های مردم این منطقه است، تصریح کرد: شهرداری داورزن مجموعه‌ای ضعیف است و درآمد ثابتی ندارد و به همین دلیل ما از داشتن شرکت‌هایی مانند اتوبوسرانی و تاکسیرانی محروم هستیم.

وی با اشاره به اینکه بیش از 38 شورای روستایی و یک شورای شهر در این منطقه فعال هستند، اظهار داشت: خوشبختانه مردم منطقه همدل، یک‌صدا و دارای همتی بالا برای توسعه منطقه داورزن هستند و ما امیدواریم دولت نگاه ویژه‌ای به این شهرستان داشته باشد.

رئیس شورای اسلامی شهرستان داورزن در خصوص اختصاص بودجه یک میلیارد و 500 میلیون تومانی برای احداث دروازه ورودی استان خراسان رضوی در این شهرستان نیز گفت: متأسفانه با وجود قول نمایندگان مجلس این اعتبار که قرار بود از محل بودجه زیارت تخصیص یابد، به شهرستان اختصاص نیافت و در بودجه سال جاری نیز این اعتبار گنجانده نشده است.

داورزنی با بیان اینکه خشکسالی اخیر به روستاها و دامداران خسارت‌های زیادی وارد کرده، خاطرنشان کرد: متأسفانه اکثر قنوات منطقه خشک شده و یا دچار کم‌آبی است.

وی در ارتباط با سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی این شهرستان نیز گفت: این سازمان دارای مشکلات زیادی در حوزه اطفای حریق و تجهیزات مربوطه است./6
منبع: فارس




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.