اخبار سبزوار پيام : ورزشی


اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 9 خرداد 1393 / کد مطلب: 8733 / نظرات: 0


گردهمایی مسوولان ورزش استان خراسان رضوی در سبزوار برگزار شد



 گردهمایی مسولان ورزش استان خراسان رضوی پنجشنبه شب در سبزوار برگزار شد.
 
معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی در این گردهمایی گفت: ترویج ورزش همگانی یکی از وظایف ما است که در این زمینه بایستی هر چه بیشتر تلاش شود.

هوشنگ ولی پور با بیان اینکه از قالب ورزش قهرمانی هم می توانیم ورزش همگانی را تعریف و ترویج کنیم، افزود: شهرستان هایی که توانسته اند در قهرمان پروری به نتایج خوبی برسند در ورزش های همگانی هم پیشرفت بیشتری داشته اند.

وی با اشاره به انعقاد تفاهم نامه ای بین ورزش و جوانان با آموزش و پرورش گفت: با همکاری بین بخشی و برنامه ریزی توانسته ایم در راستای گسترش استعدادیابی در استان از میانگین کشوری جلوتر باشیم.

وی با تاکید بر قهرمان پروری در رشته های مختلف ورزشی افزود: با کارهایی که در زمینه استعدادیابی و نخبه پروری می شود می توانیم در این بخش نیز موفق باشیم.

وی از مسوولان ادارات ورزش و جوانان خواست نگاه ویژه ای به اوقات فراغت داشته باشند و با هماهنگی و برنامه ریزی در این بخش گام های موثری بردارند.

وی همچنین به هماهنگی بیشتر در مسابقات جام رمضان تاکید کرد و گفت: تقاضای ما در این بخش ساماندهی بیشتر است.

رییس اداره ورزش و جوانان سبزوار نیز در حاشیه این گردهمایی طی گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در این گردهمایی مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی، مشاورین اداره کل و مسوولان و معاونین ورزش و جوانان شهرستان های خراسان رضوی حضور دارند.

مجید نصرالله زاده افزود: برنامه ریزی، بیان دیدگاه ها، انتظارات، مشکلات و راهکارها در حوزه ورزش و جوانان استان در این گردهمایی مورد بررسی قرار می گیرد.

وی با اشاره به ظرفیت و توان حوزه ورزش این شهرستان گفت: سبزوار مهد ورزش ایران است و در بسیاری از رشته های ورزشی در استان، کشور و مجامع بین المللی می درخشد.

وی ادامه داد: وجود 39 هیات ورزشی فعال و 12 هزار ورزشکار سازمان یافته در سبزوار حکایت از توان مطلوب این شهرستان در امر ورزش دارد.

گردهمایی مسولان ورزش استان خراسان رضوی به مدت دو روز در سبزوار ادامه دارد./





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.