اخبار سبزوار پيام : ورزشی


اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 10 خرداد 1393 / کد مطلب: 8738 / نظرات: 0


رئیس مؤسسه مالی و اعتباری ثامن‌الحجج (ع):حضور ما در میادین ورزشی به برکت نام امام رضا (ع) است


رئیس مؤسسه مالی و اعتباری ثامن‌الحجج ع:حضور ما در میادین ورزشی به برکت نام امام رضا ع است  
رئیس مؤسسه مالی و اعتباری ثامن‌الحجج (ع) گفت: حضور ما در میادین ورزشی به برکت نام امام رضا (ع) است.
 
به گزارش "سبزوار پیام" سیدابوالفضل میرعلی در همایش مدیران اداره ورزش و جوانان استان خراسان رضوی اظهار داشت: اگر قرار است راه شهدا و امام (ره) را ادامه دهیم، باید نسبت به جوانان و توسعه ورزش توجه داشته باشیم.

وی با بیان اینکه امروز کشور مورد تهاجم فرهنگی قرار گرفته است؛ تصریح کرد: باید وضعیت امروز کشور را شناخت و زیر پرچم ولایت و رهبری با وحدت بین مسئولین برای جوانان و نوجوانان ایجاد انگیزه کرد.

وی با اشاره به اینکه کار برای جوانان و نوجوانان باید در راستای رضای خداوند صورت بگیرد، خاطرنشان کرد: ولی و مقتدای ما رهبری عزیز انقلاب است که امربه معروف را امربه ورزش می‌دانند و ما نیز به عنوان سربازی کوچک در این زمینه فقط لبیک گفته و کار را آغاز کرده‌ایم.

میرعلی بابیان اینکه بزرگترین افتخار ما این است تیم‌های ورزشی ما در رشته‌های مختلف با نام مبارک امام رضا (ع) به مسابقات جهانی می‌روند، یادآور شد: ما تا جایی که توان داشته باشیم از ورزش حمایت خواهیم کرد.

وی در توصیه‌ای به مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی نیز گفت: باید با همدلی و همبستگی تلاش کنیم که درخشش نام استان خراسان رضوی را در امر ورزش  نه تنها در کشور و بلکه در جهان ببینیم.

وی با بیان اینکه افراد بسیاری نسبت به فعالیت‌های ما انتقاد دارند؛ افزود: ما انتقاد همه را می پذیریم و تنها سخن ما این است که باید از ظرفیت‌های خوب ورزش در راستای خدمت به جوانان و نوجوان استفاده کرد و در این راه نیازمند تشکر هیچ کس نیستیم و فقط کارمان برای رضای خداست./6

منبع: فارس





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.