اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی





اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 10 خرداد 1393 / کد مطلب: 8741 / نظرات: 0


امام جمعه داورزن :سپاه پاسداران حافظ دستاوردهای انقلاب اسلامی است


امام جمعه داورزن :سپاه پاسداران حافظ دستاوردهای انقلاب اسلامی است  
سبزوارپیام- امام جمعه داورزن گفت :سپاه پاسداران ،حافظ دستاوردهای انقلاب اسلامی است و این نهاد به همراه بسیج در عرصه های مختلف نقش مهمی داشته و دارد.
 
به گزارش "سبزوار پیام" به نقل از ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین محمود مداحی در خطبه های نماز جمعه این هفته داورزن اعیاد شعبانیه را گرامی داشت و اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج در آرامش و آسایش و قدرت کشور نقش بسیار عظیمی دارند و نقش این دو، نقشی مقدس و بسیار با ارزش است.

وی بیان کرد: مردم مواظب باشند که دشمنان آنان را به سپاه و بسیج بدبین نکنند و بدانند که سپاه و بسیج مولود انقلاب اسلامی هستند که حفظ انقلاب از جمله رسالت های مهم آنهاست .

امام جمعه داورزن همچنین با تسلیت سالگرد امام راحل گفت :حضرت امام (ره) فردی بود که قامتش جز در برابر الله ، در برابر هیچ قدرتی خم نگردید و چشمان نافذ و تیز بین ایشان ، جز برای خدا گریه نکرد.

وی در سخنانی همچنین در مورد انتخاب آیت الله خامنه ای به عنوان ولی فقیه و رهبر انقلاب اسلامی پس از امام راحل (ره) مطالبی بیان کرد.

وی افزود: حضرت آیه الله خامنه ای از یاران و شاگردان درجه یک امام (ره) و از چهره های نافذ و ارزشمند انقلاب اسلامی و از یاران 15 خرداد 1342 بودند.

امام جمعه داورزن افزود: ایشان در تمام دوران نهضت امام (ره) در همه فراز و فرود ها در جمع دیگر دوستداران و یاران انقلاب ، جانبازی ها کرده بود و به اتفاق آرا برای این رسالت خطیر (رهبری) برگزیده شد.

وی گفت :سالها بود که غرب استعمار و عوامل سرسپرده آنان که از شکست دادن امام (ره) نا امید شده بودند ، وعده نابودی انقلاب اسلامی را با ارتحال امام (ره) می دادند.

وی افزود: اما هوشمندی خبرگان رهبری در انتخاب به موقع و سریع و شایسته آیت الله خامنه ای به رهبری نظام الهی و حمایت ملت و فرزندان و پیروان امام (ره) از رهبری جدید ، آرزوهای دشمنان قسم خورده و ضدانقلاب را بر باد داد.

امام جمعه داورزن افزود:امروز آیت الله خامنه ای با صلابت و قاطعیت و با استعانت از خدا و با توجه به اهل بیت (ع) و با حمایت از ارواح پاک امام و شهدا و پشتیبانی ملت بزرگ ایران ، رهبری خردمندانه خود را چون امام (ره) ادامه می دهند./6





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.