اخبار سبزوار پيام : اقتصادی





اخبار » اقتصادی / تاریخ خبر: 12 خرداد 1393 / کد مطلب: 8752 / نظرات: 0

معاون وزیرنیرو:


تکمیل آب و فاضلاب پروژه های مسکن مهر در دستور کار این وزارت است


تکمیل آب و فاضلاب پروژه های مسکن مهر در دستور کار این وزارت است سبزوار پیام – معاون وزیر نیرو گفت : تکمیل پروژه های مسکن مهر در زمینه آب و فاضلاب در دستور کار این وزارت و وزارت مسکن و شهرسازی قرار دارد .
 
ˈحمیدرضا جانبازˈ یکشنبه شب در گفت و گو با خبرنگاران در سبزوار افزود : توافقاتی جدیدی با وزارت مسکن و شهرسازی انجام شده که امید است منابع مالی مورد نیاز تامین شود.

مدیر عامل و رییس هیات مدیره شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور اظهار کرد : در هر صورت مجموع وزارت نیرو و مسکن و شهرسازی به شیوه ای عمل خواهند کرد که مردم ساکن در پروژه های مسکن مهر کمترین دغدغه را داشته باشند.

وی در خصوص فاضلاب شهر سبزوار هم گفت : خوشبختانه این شهرستان از مناطقی در کشور است که مردم همکاری و حمایت خوبی در این زمینه داشته اند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از 70 درصد شبکه فاضلاب مورد استفاده مردم سبزوار است ، افزود : تصفیه خانه فاضلاب این شهرستان نیاز به ارتقا دارد که تصمیمات آن گرفته شد.

مدیر عامل و رییس هیات مدیره شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در خصوص آب شهر سبزوار نیز گفت : با توجه به اینکه در این شهرستان در پیک مصرف میزان تولید آب از مصرف کمتر است بایستی نسبت به تکمیل سامانه خط انتقال کار کنیم .

جانباز ادامه داد : با توجه به اینکه ردیف اعتباری این طرح سال ها است که حذف شده بایستی سعی کنیم از روش های جدید سرمایه گذاری ، موضوع آبرسانی شهر سبزوار را پیگیری کنیم .

به گزارش خبرنگار ایرنا مدیر عامل و رییس هیات مدیره شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور عصر یکشنبه از تصفیه خانه و طرح مسکن مهر سبزوار بازدید کرد./6





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.